Oklok Posted February 6 Share Posted February 6 (edited) Hei, työskentelen arkisin sosionomina päivätöissä. Koska myös sosiaalialan palkalla ei perhe elä, olen lisäksi työskennellyt viimeiset vuodet iltaisin edellisessä ammatissani lähihoitajana, tarkemmin etävälitteisessä hoidossa Seuren kautta. Vuodenvaihteesta alkaen yksikössä vaaditaan lääkelupien näytöt annetuksi, aiemmin on riittänyt läpäisty love/lop. Kysymys kuuluu missä voin käydä antamassa lääkelupaan vaadittavat näytöt? Seuren kautta ei onnistu, koska työskentelen vain yhdessä kohteessa, itse työkohteessa ei onnistu, koska siellä ei ei olla asiakkaisiin fyysisessä yhteydessä. Edited February 6 by Oklok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebucom58 Posted February 6 Share Posted February 6 Itse olen suorittanut juuri Seuren kautta. Näytöt voi käydä antamassa muussakin yksikössä ja sen Seure määrittelee missä. Itsellä oli tuttu keikkakohde missä kävin ja työryhmässä sairaanhoitaja joka otti näyttöjä vastaan. Kannattaa vielä keskustella Seuren kanssa ja jopa laajentaa keikkakohteita. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oklok Posted February 8 Author Share Posted February 8 (edited) Seure tosiaan ilmoitti etteivät voi auttaa asiassa. Eikö ole mitään tahoa, missä näytöt voisi antaa vaikka maksua vastaan tms? Edited February 8 by Oklok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebucom58 Posted February 8 Share Posted February 8 (edited) 10 tuntia sitten, Oklok kirjoitti: Seure tosiaan ilmoitti etteivät voi auttaa asiassa. Eikö ole mitään tahoa, missä näytöt voisi antaa vaikka maksua vastaan tms? Itse en nyt kyllä tiedä. Jos kerran työkohde vaatii suoritettuja näyttöjä myöskin sinulta ja muilta Seuren keikkalaisilta niin luulisi tosiaan että Seure ne järkkää. Itselle tosiaan Seure sen mahdollistanut. Toivottavasti saisit tähän muitakin vinkkejä. Eikö keikkakohteen esihenkilö tiedä tai voi ottaa yhteyttä Seureen. Edited February 9 by Sebucom58 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts