hoitsu_95 Posted February 6 Share Posted February 6 Hei! Minulla työuraa takana n. 27 vuotta lähinnä hoitoalalta ja osastonsiht. töistä. Nyt tilanne et olisin jäänyt tekee vaan keikkaa, mutta ei ole tarjolla juuri ollenkaan. En haluaisi jäädä tyhjän päälle 1.3.2024. Asumiskulut on kovat ja stressi päällä kun ei ole vakityötä missään. Aiemmin ollut vakituinen pesti vuonna 2022. Olen myös miettinyt jos olisi vaihtanut kaupan alalle mutta pitäisi saada merkonomin tutkinto suoritettua ja kokopäiväisenä opiskelijana se ei kannata. Lisää lainaa en voi ottaa. En olisi voinut kuvitellakaan, että tilanne on aivan päinvastainen vuonna 2024. Vuoden 2023 lopussa oli vielä keikkaa kiitettävästi mutta nyt tuli täys käännös. Onko syy siihen et oma porukka tekee pitkää päivää ja ettei keikkatyöntekijöitä tarvita? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariscka Posted February 6 Share Posted February 6 Töitä löytyy mistä tahansa ja ihan viime viikolla huomasin duunitorissa Meilahden teho-osasto etsi 6 lähihoitajaa. Voit vaan valita minne haluat mennä. Geriatrinen hoitotyö työllistää laajalti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebucom58 Posted February 6 Share Posted February 6 Kotihoidossa ja vanhuspuolella on ainakin keikkatöitä pilvin pimein ja useamman keikkafirman kautta. Jos on halua työskennellä laaja-alaisesti niin töitä kyllä on. Itse tykkään tehdä yövuoroja mutta näköjään moni muukin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts