Jump to content
MAINOS

Recommended Posts

Posted

Joo eli jos yritys yhtäkkiä kasvaa ja asiakkaita tulee, mutta työntekijöitä sama määrä kuin aiemmin. Niin miten siitä selviää, ja kuka on vastuussa? 

MAINOS
Posted

Tiedät itse missä menee raja. Työt vaan jää tekemättä silloin. Työt täytyy tehdä rauhallisella tahdilla ja turha kiire sekä hätäisyys pois. Tauot ajallaan jne.

Et maininnut missä olet töissä, jotenka vaikea neuvoa enempää.

• 1 year later...
Posted
2.2.2024 klo 20.40, Omi kirjoitti:

Joo eli jos yritys yhtäkkiä kasvaa ja asiakkaita tulee, mutta työntekijöitä sama määrä kuin aiemmin. Niin miten siitä selviää, ja kuka on vastuussa? 

Minun työpaikalla kävi niin, että yhtäkkiä asukkaita ei enää sijoitettu hoivakotiin ( yksityinen). HVA panttasi paikkaa odottavia vanhuksia  esim. vuodeosastoilla, sairaaloissa ja odotti omien paikkojensa vapautumista ( = vanhusten kuolemista). Hoivakodin oli pakko vähentää hoitajien määrää , viisi( 5) henkilöä jäi ilman töitä. Tyhjät paikat odottivat asukkaitaan , kunnes yhtäkkiä HVA aloikin sijoittaa taas asukkaita. Ilmeisesti omaiset oli tehneet paljon valituksia ja kanteluita, luulen. No, poislähteneet hoitajat olivat sitten löytäneet uutta työtä,takaisin eivät tulleet ( kyselyistä huolimatta). Kuka vastaa ja miten selvitään??? No, ei muuta kun pakko on vaan selvitä, työnantaja yrittää haalia jostakin työntekijöitä. Ikävä vaan että useimmalla tulijalla ei ole lääkelupia ja työelämästä on oltu poissa pitkään. Ja osatyökykyisiä aika moni...Raskasta on vakituisille hoitajille,koska ovat vastuussa vähän kaikesta. Kädet vaan ristiin ja Herran haltuun että selvitään ehjin nahoin ja ilman suurempia vahinkoja.

MAINOS