Jump to content
MAINOS

Mikeva


samakata

Recommended Posts

Onko kellään kokemusta minkälainen työnantaja Mikeva on? Minkälainen on työnkuva? Vanhuspuolelta kiinnostaisi tietää. Olen hakemassa töihin, kannattaako?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...
MAINOS

Vastaampa, vaikka aloittaja ei enää varmaan odottele vastausta :) .

Mikevassa on kilpailukykyinen palkka.

Kaikki ovat ohjaajan nimikkeellä ja tekevät kaikkia, mitä asiakkaan kodeissa tehdään siis auttavat sen verran kun itse kukin apua arjessa tarvii.Lisäksi on pienimuotista ruuan laittoa. Siivous ja pyykkihuolto kuuluvat myös varsinaisen ohjaamisen lisäksi. Sairaanhoitajille on sairaanhoidollisia tehtäviä esim. suoniverinäytteet.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä taisi yhessä kyseisen firman palvelutalossa olla 16 asukasta ja 3 hoitajaa.. arkena aamuvuorossa.

Hyvä syy pysyä omassa työpaikassa tällä erää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vastaampa, vaikka aloittaja ei enää varmaan odottele vastausta :) .

Mikevassa on kilpailukykyinen palkka.

Kaikki ovat ohjaajan nimikkeellä ja tekevät kaikkia, mitä asiakkaan kodeissa tehdään siis auttavat sen verran kun itse kukin apua arjessa tarvii.Lisäksi on pienimuotista ruuan laittoa. Siivous ja pyykkihuolto kuuluvat myös varsinaisen ohjaamisen lisäksi. Sairaanhoitajille on sairaanhoidollisia tehtäviä esim. suoniverinäytteet.

Kaikki on ohjaajan nimikkeellä? Eli saako kaikki saman peruspalkan? Se vaan ihmetyttää, että jos tekee sh:n tehtäviä ja nimikkeenä on ohjaaja.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yksityisen sosiaalialan TES.

En tiedä, mitä palkka kysymyksellä tarkoitat, mutta yritän vastata...

Palkka maksetaan aina kuun viimeinen pvä. Lähtöpalkka aina uusille ohjaajille G19.Olin Mikevalla vuosia sitten ja nyt palasin takaisin. Ei ole valittamista tuossa palkanmaksussa. Tulee siis ajallaan,liiton jäsenmaksut peritään palkasta ( kaikki yksityiset eivät sitä tee).

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Näyttäisi olevan yksiköitä ainakin seuraavilla paikkakunnilla:

Espoo

Haapajärvi

Hauha

Huittinen

Härmä

Iittala

Jyväskylä

Kaskinen

Kemi

Keminmaa

Kristiina

Kuusamo

Lappeenranta

Lapua

Lieksa

Muhos

Muurame

Oulu

Pudasjärvi

Raahe

Rovaniemi

Sulkava

Teuva

Vaasa

+ paljon muita

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Alkuun maksetaan G17, kun on vuoden ollut töissä nousee G19. Sairaanhoitajille maksetaan joku lisä, mutten muista paljonko se on.

Palkka tulee 20.päivä ja on maksettu aina ajallaan ja oikein (tietty, joskus erehdyksiä, mutta korjattavissa).

Koska on yksityinen niin raha ratkaisee eli säästöä, taloudellisuutta jne.

Miehitys useimmis paikois minimis, kuten monessa muussakin paikassa. Viriketoimintaan panostetaan, mutta aikaa siihen ei meinaa löytyä.

Monipuolinen työpaikka ja ainakin meillä lähihoitajilla on paljon vastuuta, mutta sitten on se keittiö homma mikä ei oikeen innosta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 vuotta myöhemmin...

Itse ollut talossa 2014 ja palasin kotihoitotyön jälkeen, aivan ihana porukka ja omaiset, suosittelen ainakin espoon mikevänhelmeä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Itse olen kuullut  kyseisestä puljusta pelkkää huonoa. Hoitajien selkänahasta otetaan kaikki irti mikä lähtee. Pomot kuulemma pikkuhitlereitä. Palkkaus ala-arvoista ja se maksetaan kun jaksetaan. Hoitajat tekevät kaiken siivouksesta ruoanlaittoon. Kaiken lisäksi firma on lestadiolaisten omistama.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Itse olen kuullut  kyseisestä puljusta pelkkää huonoa. Hoitajien selkänahasta otetaan kaikki irti mikä lähtee. Pomot kuulemma pikkuhitlereitä. Palkkaus ala-arvoista ja se maksetaan kun jaksetaan. Hoitajat tekevät kaiken siivouksesta ruoanlaittoon. Kaiken lisäksi firma on lestadiolaisten omistama.

Olet kuullut oikein. Kaikki revitään meidän selkänahasta. Säästöä säästön perään ja budjetti on se sana, mikä on jumalasta seuraava, ylöspäin. Palkkauksen kanssa tosiaan meinaavat vähän kikkailla. Sekä palkkaluokkien, että ihan ylitöiden yms kanssa. Näihin sitten luottamusmiehet puuttuvat, jos yksikössä semmoista on.

Palkka tulee kyllä tilille, mutta sen kanssa saa olla tarkana. Omituisia virheitä sieltä välillä löytyy. Muutamana kuukautena vuosi-pari sitten oli jotain ongelmaa ja palkka olikin tilillä vasta iltapäivällä/seuraavana päivänä. Tämä tosin selitettiin niin meille, että se olikin ihan normaalia jne jne.

Meidän yksikössä ohjaajat tekevät kaiken viikonloppuisin. Arkisin kotitalousavustaja siivoilee ja tekee lounaan. Kokoajan mennään minimimiehityksellä/vähän alle.

Mikevaa ei omista lestadiolaiset, vaan Ranskalainen pääomasijoitusyhtiö ja yhtiön toimiva johto

 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...