Hoitajamummeli1 Posted September 25, 2023 Share Posted September 25, 2023 Nyt on ihan pakko purkaa ...olen niin kypsä näihin ns vapaamatkustajiin työyhteisöissä. Tarkoitan näitä töistään luistavia hoitajia, jotka istuskelevat oman henk. koht kännykkänsä kanssa toimistossa, lusmuilevat, eivät huolehdi heille kuuluvista tehtävistä. Erään löysin toimiston nurkasta lukemassa erään oppilaitoksen pääsykoeaineistoa kesken aamutöiden. Kysyessäni mitä teet, sanoi että lukee näitä kun EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ. Ohoh...ikäihmisten asumispalveluyksikössä ei ole hoitajalla mitään tekemistä???? Annoin hänelle tehtäviä ..omahoitajuuteen liittyviä. Ei osannut tehdä, toki jo ollut pitkään yksikössä töissä. Ja jätti sitten tekemättä. Rautalangasta väänsin ja väänsin ja käänsin...kädestä pitäen minulla ei ollut aikaa neuvoa ts tehdä itse. Näytin ihan paperille laaditut omahoitajan tehtävät, mitkä kuuluu tehdä..eipä kiinnostanut. Sinne jäivät pöydälle lojumaan kaikki tehtävät, en aikonut ruveta toisen töitä tekemään kun omissanikin on täysi työ.Minulla on aina ollut tekemistä, ikinä ei ole ollut luppoaikaa työvuorossani. Joillakin näköjään on. Ja kaiken huipuksi kuulin kun tämä hoitaja alkoi supisten sättiä minua iltavuoroon tullelle hoitajalle..eli minun syyksi meni tämä keissi. Voi saatana sentään näitä uusavuttomia, alalle soveltumattomia lusmuilijoita. Esimiehelle kait tässä pitää viestiä viedä. kukkis. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoitsu vaaaaaan.. Posted September 26, 2023 Share Posted September 26, 2023 Komppaan täysillä . Noita kai riittää joka puljussa. Ja kun työt ei kiinnosta, haetaan palkatonta ja jos sitä ei saa, niin saikkua haetaan jos millä syyllä. Ei siinä työkavereiden jaksamista paljoa ajatella. Niin sairaita ei kuitenkaan olla, etteikö kotona jaksais duunailla vaikka mitä tai reissata.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts