Jump to content
MAINOS

Recommended Posts

Posted

Täytän syyskuussa 58 vuotta.Olen valmistunut sairaanhoitajaksi yli 32 vuotta sitten ja tehnyt työni vammaistyössä.Sairastetun masennuksen jälkeen olen ollut jo muutaman vuoden osa-aikaeläkkeellä ja jatkanut töitä tuntityöntekijänä vammaistyössä.

Onko haihattelua kokeilla vielä jotain uutta vai katsotaanko ikäistäni osatyökykyisenä toimivaa jotenkin jo kieroon työmarkkinoilla?

En oikein hahmota kykyjäni, koska olen tehnyt niin monenlaisia töitä vammaispuolella, että mitä osaamista nykyään korostetaan?

MAINOS
Posted

Ei muutakuin uudelle baanalle 🤣

Mikä vanha muka 58 v? 

Kokeilemaan rohkeasti uusia mahdollisuuksia. Nykyään korostetaan että hoitaja antaa kaikkensa ja työpäivän jälkeen kaatuu puoli kuolleena sohvalle  mutta siihen leikkiin ei kannata antautua.

Posted

Itselläni taitaa olla samantyyppinen tausta. 58 v. Alalla ikuisuuden. Nyt vuoden loppuun osa-aikaisella kuntoutustuella . Lisäksi teen vointini mukaan keikkatöitä. En halua vakkariksi enään mihinkään työryhmiin riitelemään. Valikoin ja valitsen milloin teen töitä ja missä. Mielellään teen vuorot öinä. Tarvitsen aikaa itselleni että sairauteni pysyvät edes jotenkin aisoissa. En jaksa miettiä tulevaa. Se tulee mikä on tarkoitettu tulevaksi. Piiskaamalla musta ei enään lisätehoa saa. Nm. 39 v alalla. Kaikkensa antanut. Jopa terveytensä.

• Tykkää 2
Posted

Sulla on sen verran vahva kokemus vammaispuolesta, että en lähtis opettelemaan uutta ellet ole jo kypsä nykyiseen potilasryhmään. Rinnekotisäätiöllä löytyy paljon työtä sinun osaamisalalla kuitenkin. Perus vuodeosastot vois toimia, jos vaihtelua haluat, mutta en suosittele erikoissairaanhoidon vuodeosastoja, ellet omaa jo hyvää pohjaa. Korkeintaan neurologian vuodeosastoa. Kaupungin sairaalat, kotihoito- tai sairaala. Yksityispuolella löytyy kaikenlaista.

• Tykkää 2
Posted

Kiitos vastauksista ja erinomaisesta kommentoinnista ja kannustuksesta sekä kokemuksistanne!

Kokeilemallahan se selviää työ kuin työ ja jos joku ei suju, niin jokin muu sitten sujuu ihan luontevasti.

MAINOS