Jump to content
MAINOS

Hoitajien välitys/vuokrausfirmat


kukkis.

Recommended Posts

Välittävät työpaikoille hoitajia.... sit vakkarit vastaa kelloihin ja odottaa tupakkatauolta työntekijöitä töihin. Se on ihan painajaismaista, kun osastolla näitä hoitajia. Eniten v.....aa, että saavat triplapalkan. Kaiken kukkuraksi nämä hoitajat ovat näitä osaston omia hoitajia jotka tulee vapaalta töihin, työtekokulttuuri vaan muuttuu heti kun työnantaja on toinen. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
11 tuntia sitten, Julma kirjoitti:

Miksi juuri sinä et ole tämmöinen triplapalkalla työskentelevä hoitaja? Ehdottomasti vaan lisää kulttuuria alalle, että rahalla saa.

Minulle on kunnia asia tehdä työ niin, että pystyn itse elämään sen asian kanssa mitä ja miten olen tehnyt.

Ja tulevaisuudessa tämä ihan niin kuin itsestään pitää huolen siitä, että hoitajat loppuu. 

Kukaan ei ole koskaan elänyt elämäänsä niin ettei toisen apua tarvinnut, eikä tulevaisuudessa myöskään trilapalkansaajat eivätkä tämän palkan maksajat. Kunhan sit vaan olis niitä tavallisia kuukausipalkkaisia hoitajia heitä hoitamassa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1 hour ago, kukkis. said:

Minulle on kunnia asia tehdä työ niin, että pystyn itse elämään sen asian kanssa mitä ja miten olen tehnyt.

Joo sama täällä. Pystyisin silti elämään senkin asian kanssa, että saisin hommistani triplapalkan. Jos tulisi omalle työpaikalle mahdollisuus lähteä keikkafirman kautta tekemään niin olisin kyllä ekana laittamassa nimeä paperiin. 

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...
7.6.2023 klo 21.44, Julma kirjoitti:

Joo sama täällä. Pystyisin silti elämään senkin asian kanssa, että saisin hommistani triplapalkan. Jos tulisi omalle työpaikalle mahdollisuus lähteä keikkafirman kautta tekemään niin olisin kyllä ekana laittamassa nimeä paperiin. 

Minä teen keikkatyötä, mutta en suinkaan saa triplapalkkaa. Missähän näin hyvin maksetaan?? Keikkailen vanhusyksiköissä.Ja keikkalaisena teen työni hyvin ja tunnollisesti, vakihenkilöstö pitää tunnin ruoka/kahvitaukoja , minä suunnilleen 5- 10 min. Ja niillä tauoillaan vakkarit haukkuvat keikkalaiset pystyyn, eivät kellon soittoihin nosta persettään penkistä ja tupakkatauoilla juoksevat . Itse en polta, joten tupakkatauoilla en käy,oma henk.koht. kännykkä on koko työvuoron ajan pukukaapissa,vakkareilla jopa työtakin taskussa. Eräskin vakkari viihtyy deittisivustoilla työaikanaan...Haluaisin että yksiköissä olisi enemmän keikkalaisia, tulisi työt tehtyä ja vanhuksetkin hoidettua hyvin ja inhimillisesti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...