Haukionkala Posted May 29, 2023 Posted May 29, 2023 En tiedä olenko taakaksi vai tulevaisuuden ratkaisuksi Eläkeikä lähestyy, mutta työnantaja on kiinnostunut ainoastaan koska lähden. Minulla on tarvittava koulutus, kielitaito,työkokemus kaikki mahdolliset näytöt ja luvat kunnossa. Keskimäärin kolme sairausloma päivää vuodessa. Lähden ja tulen kun tarvitaan jouluna ja juhannuksena. Sellainen suomenhevonen. Säästössä ei mitään ja tuleva " sopeutumiseläke" aika kehno Hyvinvointitoimialoille minunlaiseni luulisi olevan lottovoitto nykyiseen työvoimatarpeeseen ja meitä on satoja. Ihan vinkiksi pienin porkkanoin voisin harkita jatkavani ainakin jossain missä luvassa sitä oikeaa rahaa. Olen jo liian kyyninen uskomaan myös hyvän työyhteisön olemassaoloon....
Sebucom58 Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 Rupea tekemään keikkaa jonkun hyvän keikkafirman kautta. Töitä kyllä on! Kolli 1
Hoitajamummeli1 Posted November 12, 2023 Posted November 12, 2023 30.5.2023 klo 06.45, Sebucom58 kirjoitti: Rupea tekemään keikkaa jonkun hyvän keikkafirman kautta. Töitä kyllä on! Näin juuri aion itse tehdä, kun parin vuoden päästä pääsen eläkkeelle. Ja luulenpa, että töitä riittää!! kukkis. and Kolli 2
Recommended Posts