Liinu8 Posted April 25, 2023 Share Posted April 25, 2023 Miten te koette tämän? Itse juuri nyt parhaillaan tunnen olevani eettisesti nimenomaan väsynyt työhöni. Ja miten tästä toipua? siriina 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariscka Posted April 26, 2023 Share Posted April 26, 2023 Avaa vähän enemmän kokemuksiasi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liinu8 Posted April 26, 2023 Author Share Posted April 26, 2023 Minulla on työkaveri, joka on turhan räväkkä ja ei nyt fyysisesti, mutta mielestäni verbaalisesti ei kohtele asukkaita hyvin. Esimies ei tee mitään muuta kuin selitä, että työkaverin tapa tehdä töitä on erillainen. Ymmärrettävä. Tämä ei ole minusta oikein joten aiheuttaa minulle stressiä. Tai sitten olen vaan liian herkkä siriina 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jupet Posted April 26, 2023 Share Posted April 26, 2023 2 hours ago, Liinu8 said: Esimies ei tee mitään muuta kuin selitä, että työkaverin tapa tehdä töitä on erillainen. Ymmärrettävä. Tämä ei ole minusta oikein joten aiheuttaa minulle stressiä. Oletko ajatellut että ehkä esimiehesi on oikeassa? Onko tämä työkaveri tehnyt jotain objektiivisesti vääräksi luokiteltavaa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
siriina Posted May 28, 2023 Share Posted May 28, 2023 Nämä 'räväkät' pikkupimut on hanurista. Huutavat asikkaille työpäivän aikana ruokailussa, peseytymisessä, ulkoilussa, kanssakäymisessä. Työmaan ruokatauko on 20 min, tauolla ollaan noin tunti. Asiakkaille huudetaan, me ollaan tauolla. Minä 55 alanvaihtaja saan pitkiä katseita kun vastaan soittoihin. Sori, että asukkaat kiinnostaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts