Jump to content
MAINOS

Toisten opiskelijoiden pistämisestä


Al_crescent

Recommended Posts

Onko muilla sellasta kokemusta et pelottaa antaa toisen opiskelijan pistää? Mulla siis eräs venäläistaustainen opintoryhmässä, jonka oon antanut näyttönä pistää mulle s.c., i.m., verinäytteen oton ja kanyylin. S.c.:n pisti niinku olis tarkotus puukottaa ja verinäytettä ottaessa antoi neulan liikkua laskimossa, sattui v*tusti ja neula lähti suonesta. Opettaja vieressä ei oikein osannut ohjata eikä esim. huomauttanut et mua varmaan sattuu. Tän jälkeen en tämän kyseisen henkilön anna enää pistää mua ku tulee ihan oikea pelko omasta turvallisuudesta.

Muiden opiskelukavereiden annan kyllä pistää mua, en sinänsä pelkää piikkejä. Tuntuu vaan et tästä ei oikein kehtaa suoraan kertoa sille tietylle henkilölle eikä oikein opellekaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kouluissa on harjoitusnukke, johon voi harjoitella pistotekniikoita. Työelämä viimekädessä opettaa kädentaitoja. Sinuna lopettaisin välittömästi harjoitusnukkena oleminen. Oma terveys edelle. Et kuitenkaan saa edes korvausta kivusta ja särystä sekä mahdollisista infektioista. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...