Jump to content
MAINOS

Työsuhteen lopettaminen


-hoitaja-

Recommended Posts

Onko mahdollista lopettaa työsuhde ennen kuin se on alkanutkaan? Työsopimus on allekirjoitettu, mutta en halua mennä siihen lafkaan töihin, olen sieltä lähtenyt väkivaltaisen kohtelun takia. No hain avoinna olevaa paikkaa ja sain sen, työsopimus allekirjoitettiin, älkää kysykö miksi 🥺 voiko työsopimuksen purkaa, eikä tarvitsisi mennä sinne töihin? Vai tuleeko minulle seuraamuksia?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
7 hours ago, -hoitaja- said:

Onko mahdollista lopettaa työsuhde ennen kuin se on alkanutkaan? Työsopimus on allekirjoitettu, mutta en halua mennä siihen lafkaan töihin, olen sieltä lähtenyt väkivaltaisen kohtelun takia. No hain avoinna olevaa paikkaa ja sain sen, työsopimus allekirjoitettiin, älkää kysykö miksi 🥺 voiko työsopimuksen purkaa, eikä tarvitsisi mennä sinne töihin? Vai tuleeko minulle seuraamuksia?

Koeaikapurkua ei voi tehdä ennen työsuhteen alkua, mutta tietysti heti töihin mentyäsi voi. 

En kyllä usko, että pakottavat sua töihin menemään. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Helpommalla pääset, kun soitat ja sanot, että menetkin muualle töihin. Eiköhän yhteisymmärryksessä asia tällöin onnistu. 

Jos työnantaja vaatii niin sitten kuten Julma yllä mainitsikin, että allekirjoita sopimus ja irtisano itsesi ja lähde kotiin. 

Koeajalla sopimuksen voi purkaa ilman mitään syytä ja työt loppuvat samantien, ilman seuraamuksia luonnollisesti.

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...