Sebucom58 Posted November 3, 2022 Posted November 3, 2022 ATTENDO on sit aloittanut sopimuskumppaneiden kyykyttämisen. Mm . Hämeessä päivitysten myötä kotihoidon kustannukset nousevat yli 30%. Samalla rekryt pyörii täysillä. Palkoissa tuskin näkyy. Mitä ajatella tästä kaikesta? Hiljaiseksi vetää
Julma Posted November 5, 2022 Posted November 5, 2022 On 11/3/2022 at 8:48 PM, Sebucom58 said: ATTENDO on sit aloittanut sopimuskumppaneiden kyykyttämisen. Mm . Hämeessä päivitysten myötä kotihoidon kustannukset nousevat yli 30%. Samalla rekryt pyörii täysillä. Palkoissa tuskin näkyy. Mitä ajatella tästä kaikesta? Hiljaiseksi vetää Ajattelen, että kuntien / hva:iden kannattaisi itse järjestää palvelut omana toiminta. Vanha ja luotettava kikka on tehdä alihintainen tarjous ja kilpailun kuoltua ruinata lisää rahaa. Kyllähän nuo pörssiyhtiöt sen tietää. jupet, Sebucom58 and Laura62 2 1 Halvat vitamiinit iHerbistä - Klikkaamalla tästä vielä 10 dollaria alennusta ensitilaajalle!
Hoitajamummeli1 Posted December 10, 2022 Posted December 10, 2022 (edited) 5.11.2022 klo 19.08, Julma kirjoitti: Ajattelen, että kuntien / hva:iden kannattaisi itse järjestää palvelut omana toiminta. Vanha ja luotettava kikka on tehdä alihintainen tarjous ja kilpailun kuoltua ruinata lisää rahaa. Kyllähän nuo pörssiyhtiöt sen tietää. Näinhän Attendo on tehnyt koko ajan...alihintainen tarjous, johon tilaaja/maksajaorganisaatiot tarttuu, kun halvalla saavat ( Sulo Vilenin filosofiaa).Muutaman vuoden himppasen tappiollakin pyörittyään, nostavat hintoja roimasti ja kuittaavat tappiot ylisuuriksi voitoiksi. Ja nämä kaikki hoidettavien( yleensä vanhusten) ja hoitajien selkänahasta repimällä. Joten EI KIITOS Attendo ..ikinä. Edited December 10, 2022 by Hoitajamummeli1 Sebucom58 1
Puuppi Posted March 2, 2023 Posted March 2, 2023 Olen aina kauhistellut kyseisen firman alimiehitystä esim vkl vuoroissa ja hoitajan toimenkuvaa ylipäätään. Säästöt edellä mennään ja tosiaan se säästö revitään hoitajan selkänahasta Sebucom58 1
Hoitajamummeli1 Posted April 9, 2023 Posted April 9, 2023 2.3.2023 klo 16.23, Puuppi kirjoitti: Olen aina kauhistellut kyseisen firman alimiehitystä esim vkl vuoroissa ja hoitajan toimenkuvaa ylipäätään. Säästöt edellä mennään ja tosiaan se säästö revitään hoitajan selkänahasta Lisäksi esim. omaisille päin naamaa valehtelua kauhistelen...Hoitamiehitykseen lasketaan jopa talonmies..no ehkä juuri siksi kun talonmies tekee yksin yövuoroja yksikössä..huhhuh Sebucom58 1
deva Posted May 3, 2023 Posted May 3, 2023 attendo talo on hyvää laitos, mutta joskus hoitajat eivät tee työtään kunnolla vakavasti. tämä on korjattava. myös palkka ei ole hyvää. Sebucom58 1
Sebucom58 Posted May 11, 2023 Author Posted May 11, 2023 Uskaltaako kukaan myöntää olevansa ylpeä Attendolainen. Nytkin Kuopiossa rupeavat heittämään ikäihmisiä pellolle asumispalveluistaan. Yök!
Elias Aho Posted August 5, 2023 Posted August 5, 2023 Olen ollut työharjoittelussa Attendossa. En suosittele. Puhuminen selän takana ei loppu ikinä. Pomo on vaan toimistossa ja tuplavuoroja tekee kielitaidottomat lääkelupista puhumattakaan. Sebucom58 1
Recommended Posts