Jump to content
MAINOS

ATTENDO RULES


Sebucom58

Recommended Posts

ATTENDO on sit aloittanut sopimuskumppaneiden kyykyttämisen. Mm . Hämeessä päivitysten myötä kotihoidon kustannukset nousevat yli 30%. Samalla rekryt pyörii täysillä. Palkoissa tuskin näkyy. Mitä ajatella tästä kaikesta? Hiljaiseksi vetää😔

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
On 11/3/2022 at 8:48 PM, Sebucom58 said:

ATTENDO on sit aloittanut sopimuskumppaneiden kyykyttämisen. Mm . Hämeessä päivitysten myötä kotihoidon kustannukset nousevat yli 30%. Samalla rekryt pyörii täysillä. Palkoissa tuskin näkyy. Mitä ajatella tästä kaikesta? Hiljaiseksi vetää😔

Ajattelen, että kuntien / hva:iden kannattaisi itse järjestää palvelut omana toiminta.

Vanha ja luotettava kikka on tehdä alihintainen tarjous ja kilpailun kuoltua ruinata lisää rahaa. Kyllähän nuo pörssiyhtiöt sen tietää. 

  • Tykkää 2
  • Surullinen 1
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
5.11.2022 klo 19.08, Julma kirjoitti:

Ajattelen, että kuntien / hva:iden kannattaisi itse järjestää palvelut omana toiminta.

Vanha ja luotettava kikka on tehdä alihintainen tarjous ja kilpailun kuoltua ruinata lisää rahaa. Kyllähän nuo pörssiyhtiöt sen tietää. 

Näinhän Attendo on tehnyt koko ajan...alihintainen tarjous, johon tilaaja/maksajaorganisaatiot tarttuu, kun halvalla saavat ( Sulo Vilenin filosofiaa).Muutaman vuoden himppasen tappiollakin pyörittyään, nostavat hintoja roimasti ja kuittaavat tappiot ylisuuriksi voitoiksi. Ja nämä kaikki hoidettavien( yleensä vanhusten) ja hoitajien selkänahasta repimällä. Joten EI KIITOS Attendo ..ikinä.

Muokattu - Hoitajamummeli1
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Olen aina kauhistellut kyseisen firman alimiehitystä esim vkl vuoroissa ja hoitajan toimenkuvaa ylipäätään. Säästöt edellä mennään ja tosiaan se säästö revitään hoitajan selkänahasta 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
2.3.2023 klo 16.23, Puuppi kirjoitti:

Olen aina kauhistellut kyseisen firman alimiehitystä esim vkl vuoroissa ja hoitajan toimenkuvaa ylipäätään. Säästöt edellä mennään ja tosiaan se säästö revitään hoitajan selkänahasta 

Lisäksi esim. omaisille päin naamaa valehtelua kauhistelen...Hoitamiehitykseen lasketaan jopa talonmies..no ehkä juuri siksi kun talonmies tekee yksin yövuoroja yksikössä..huhhuh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

attendo talo on hyvää laitos, mutta joskus hoitajat eivät tee työtään kunnolla vakavasti. tämä on korjattava. myös palkka ei ole hyvää. 

image.png.76c2e7a74fa08609df6eaaa9d3493ad6.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Uskaltaako kukaan myöntää olevansa ylpeä Attendolainen. Nytkin Kuopiossa rupeavat heittämään ikäihmisiä pellolle asumispalveluistaan. Yök!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Olen ollut työharjoittelussa Attendossa. En suosittele. Puhuminen selän takana ei loppu ikinä. Pomo on vaan toimistossa ja tuplavuoroja tekee kielitaidottomat lääkelupista puhumattakaan.   

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...