Jump to content
MAINOS

Tutkimus lähihoitajien sitouttamisesta transformationaalisen johtamisen keinoin


SuviR

Recommended Posts

Hei, 31.10.2022

Opiskelen Jyväskylän Ammattikorkeakoulussa (JAMK) sosiaali- ja terveysalan johtamista (YAMK). Teen opinnäytetyötä lähihoitajien työhön sitouttamisesta. Hoitoalalla on valtakunnallisesti hoitajapula, joka tulee pahenemaan hoitajamitoituksen kasvun myötä. Tähän tulee löytää lähivuosina ratkaisuja. Miten lähihoitajien työhön sitouttamista voitaisiin edistää ja kehittää, johtamisen näkökulmasta? Mitä odotuksia lähihoitajilla on tulevaisuuden johtamista kohtaan? Näihin kysymyksiin pohjaten olen laatinut kyselylomakkeen loppuvuodesta 2022 valmistuville/ valmistuneille lähihoitajaopiskelijoille. Kyselylomakkeen lisäksi syksyllä 2022 olisi tarkoitus vielä järjestää pienryhmäähaastattelu 2–6 valmistuvalle lähihoitajalle. Tämän tarkoituksena on päästä lisäkysymyksin syventämään kyselylomakkeen kautta saatuja vastauksia.

Kyselylomakkeeseen vastaaminen on vapaaehtoista, sekä siihen vastaaminen tapahtuu anonyymisti. Mitään sellaisia henkilötietoja ei kysytä, joista voisi selvitä vastaajan yksilöinti tietoja. Kyselylomakkeet säilytetään, niin, että niihin ei pääse kukaan ulkopuolinen. Tulosten kirjaamisen jälkeen kyselylomakkeet tuhotaan, jolloin ne eivät päädy kenenkään ulkopuolisen käsiin.

Toivon, että osallistut tutkimukseen ja sitä kautta pääset vaikuttamaan tulevaisuuden työelämän ja työyhteisön kehittämiseen. Vastausaikaa on 15.11.2022 asti. Mikäli kysyttävää tulee, ota rohkeasti yhteyttä. Jos olet kiinnostunut osallistumaan myöhemmin järjestettävään ryhmähaastatteluun, jätä minulle yhteistietosi, niin olen sinuun yhteydessä. Kiitos osallistumisestasi.

Tässä linkki kyselyyn: https://link.webropolsurveys.com/S/B445074C68DC0C5D

 

Ystävällisin terveisin Suvi Rantanen

AB6999@student.jamk

YSY21SJ Sosiaali- ja terveysalan johtaminen, YAMK

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuo otsikko on kyllä niin "hieno", ettei houkuttele varmaan - olisiko kannattanut "suomentaa"? :)

 

Muokattu - pekka
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...