Jump to content
MAINOS

Lääkelupien osoittaminen


Matapapu

Recommended Posts

Mulla on säköisesti tallennettu tiedot testien läpäisemisestä lovekoulutus.fi sivustolla ja hoitajat, jotka ottivat ne vastaan näyttöjen lisäksi, kirjasivat ne johonkin loki-järjestelmään. Kun tästä lovekoulutus -järjestelmästä nyt yritän saada todistusta näistä, tulee kyllä suorituspvmäärät sekä pisteet, mutta ei mitään tietoja henkilöistä, jotka ne ovat ottaneet vastaan. 

Miten muut ovat esittäneet tositteita lääkeluvista työpaikoilla? Itse en ole enää sen työnantajan palveluksessa, kenellä luvat suoritin enkä nyt tiedä miten saisin todistuksen, jossa olisi näiden henkilöiden tiedot myös.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Tän viestin on lukenut jo yli sata henkilöä. Onko oikeasti niin, ettei kukaan tiedä miten osoitetaan lääkeluvat uudessa työpaikassa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä en saa kiinni tästä jutusta. Itse olen suorittanut loven työkohteen sairaanhoitajan valvonnassa ja samoin näytöt. Mulla on niistä kaikista paperiset todistukset jotka olen näyttänyt sitten muissakin työpaikoissa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

2 tuntia sitten, Matapapu kirjoitti:

Tän viestin on lukenut jo yli sata henkilöä. Onko oikeasti niin, ettei kukaan tiedä miten osoitetaan lääkeluvat uudessa työpaikassa?

Jokaisessa työpaikassa on omat tavat. Useimmissa ehkä näin, että saat pommoltasi tunnukset luettavaan määrään, mikä on eri riippuen työpaikan tarpeesta.  Luet ja menet suorittamaan kokeen sovittuna aikana, jota vahtii työnantajan määräämä / sovittu henkilö.

Kannattaa nyt sopia esimiehen kanssa missä, miten ja mitä suoritat.

Muokattu - kukkis.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jokaisessa työpaikassa tosiaan on omalääkehoito suunnitelma. Siitä pohjautuu se mitä ja miten pitää hoitajan osoittaa lääke osaamisensa työpaikalla. Esim. siellä missä olen pitää tehdä love tentti tai ainakin jokin osio jos vasta on tentin edellisessä paikassa suorittanut. Mini vaatimus koe jaot tarjottimelle virheettömästi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Omassa työpaikassa on käytössä paperinen todistus, johon Love-suoritukset kirjataan käsin (pvm ja valvojan/lääkärin allekirjoitus).  Se on helppo saada mukaan, jos työpaikka vaihtuu. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...