kukkis. Posted September 25, 2022 Share Posted September 25, 2022 Rytkösen sanoin...... ettekö te osaa hävetä MiiuLiinu and Töppönen 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariscka Posted September 26, 2022 Share Posted September 26, 2022 (edited) Älä muuta. Halutaan parempaa palkkaa sekä työoloja, mutta ei kuitenkaan sitouduta lakon ehtoihin. Mä näen, että joko ei välitetä, houkutus ylimääräisestä rahasta liian suuri tai ei uskalleta kieltäytyä. Minun työpaikalla mikään ei ole muuttunut ja lähes päivittäin siirrytään työpaikasta toiseen työnantajan pyytäessä, päivittäin tehdää suunnitellun aamu, tai iltavuoron sijaan pitkä, tullaan vapailta tekemään puutevuoroja hälyrahalla. Edited September 26, 2022 by Ariscka Töppönen and kukkis. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkis. Posted September 26, 2022 Author Share Posted September 26, 2022 1 minuutti sitten, Ariscka kirjoitti: Älä muuta. Halutaan parempaa palkkaa sekä työoloja, mutta ei kuitenkaan sitouduta lakon ehtoihin. Mä näen, että joko ei välitetä, houkutus ylimääräisestä rahasta liian suuri tai ei uskalleta kieltäytyä. Minun työpaikalla mikään ei ole muuttunut ja lähes päivittäin siirrytään työpaikasta toiseen työnantajan pyytäessä, päivittäin tehdää suunnitellun aamu, tai iltavuoron sijaan pitkä, tullaan vapailta tekemään puutevuoroja hälyrahalla. Just tätä samaa rikkurit tekee omalla työpaikallanikin. Töppönen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkis. Posted September 27, 2022 Author Share Posted September 27, 2022 Kokemuksia rikkureiden vastuuseen saattamisesta? Onko joku ilmiantanut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts