Jump to content
MAINOS

Miten teidän pää toimii esim kiireisen illan jälkeen aamuvuorossa?


Omi

Recommended Posts

Siinä se kysymys olikin. Itse mietin sitä monesti. Epäilyttää että teen jonkin virheen, koska aivot on illan jälkeen aamuvuorossa ihan puuroa. Vai olenko vaan valinnut väärän alan kun on näitä ilta-aamu-yhdistelmiä jotka ei mulle sovi? 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Riippuu vähän siitä, millainen iltavuoro on ollut. Pääsääntöisesti kyllä iltavuoro alla haittaa aamuvuoron vireystilaa. Mulla ainakin jää iltavuoro ”päälle” ja on vaikeaa saada unen päästä kiinni ennen puolta yötä. Kun kello soi puoli kuusi, niin eipä siinä montaa tuntia unta tule. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei toimi, siksi teen ergonomista listaa. Tuollasta listaa tehdessä ne surullisenkuuluisat yhden päivän vapaat on ikävä asia, mutta otan mieluummin sen, kuin ilta-aamun. Minä tarvitsen normaalin pituiset yöunet, en todellakaan kykene toimimaan täysillä lyhyiden yöunien jälkeen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen vanhempi alan vaihtaja ja huomaan omassa kognitiivisessa toimintakyvyssä ongelmia, kun ilta>aamu - tuureja teen. Ei sovi ollenkaan. Kunnon yöunet on saatava, muuten ei jaksa. Tuossa välissä kun pitää koirakin ehtiä lenkittää kunnolla. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ergonominen työvuorosuunnittelu ei ole hölynpölyä. Illasta suoraan aamuvuoroon ei ole ergonomista millään muotoa. Suosittelen välttämään, jos on mahdollista.

Jotta elämä ei olisi liian helppoa- valitse hoitoala

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...