Jump to content
MAINOS

Ilmapiiriasia


Omi

Recommended Posts

Mietityttää eräs asia. Olisiko teillä näkemyksiä tai kokemuksia, että mistä tämä johtuu? Eli jos aloittaa uudessa työssä, niin miksi vastaanotto on sellainen, että kun menee itse esim toimistoon, niin kaikki keskeyttävät juttelun ja ovat hiljaa. Jotenkin kireää. Lisäks se, että eivät keskustele ja jos itse keskustelee jotai, saattavat vaan tuhahtaa tai naurahtaa vastaukseksi. Ja jotenkin tarkoituksella yrittää saada semmosen ”huonon” fiiliksen. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 7 kuukautta myöhemmin...
MAINOS
15.8.2022 klo 21.18, Omi kirjoitti:

Mietityttää eräs asia. Olisiko teillä näkemyksiä tai kokemuksia, että mistä tämä johtuu? Eli jos aloittaa uudessa työssä, niin miksi vastaanotto on sellainen, että kun menee itse esim toimistoon, niin kaikki keskeyttävät juttelun ja ovat hiljaa. Jotenkin kireää. Lisäks se, että eivät keskustele ja jos itse keskustelee jotai, saattavat vaan tuhahtaa tai naurahtaa vastaukseksi. Ja jotenkin tarkoituksella yrittää saada semmosen ”huonon” fiiliksen. 

Jos oot tuommoisessa työpaikassa, niin älä enää mieti....vaan ala etsiskellä toista työpaikkaa. Työilmapiiri on todnäk huono, juoruillaan selän takana ynnä muuta paskaa...ikävä kyllä hyvin tavallista hoitotyön yksiköissä.

  • Tykkää 3
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...