Jump to content
MAINOS

Iltalehden pääkirjoitus: Työmarkkinoilla tarvitaan nyt malttia ja näkemystä


sir

Recommended Posts

Ei kovin yllättänyt, että lehden pääkirjoitustoimittaja Juha Keskinen, joka tämän kirjoitti on ollut kuntavaaleissa ehdokkaana Kokoomuksen listoilla. Kirjoitus sisältää viestin, että hän haluaa rahat mieluummin yritysjohdolle työväenluokan kustannuksella. Hän kirjoittaa, että hoitajien palkankorotusvaatimukset ovat kestämättömän kalliita kuntien ja veronmaksajien kannalta. Lieneekö huoli kuitenkaan heistä niinkään kuin osakkeen omistajien puolesta hänen kohdallaan. Suomessakin varallisuuden keskittyminen yläluokalle on jatkanut kasvuaan. Ennenkin tulee tähän puuttua, että pieni vähemmistö kahmii itselleen ahneesti kaiken minkä saa tuntematta ollenkaan tätä huolta vähempiosaisista kuin olla huolissaan siitä, että työntekijä saisi sen palkan minkä kovalla työllään ja sille uhraamalla ajallaan on ansainnut. 

Lehtien uutiset eivät ole neutraaleja, tämä kannattaa muistaa niitä lukiessa.

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Minä olen valmis hyväksymään samaa palkkaa mikä on mulla ollut tässä viime aikoina kunhan minun työlistat tehdän sille että siirtymisajat paikasta toiseen otetaan huomioon, asiakasaikoja otetaan huomioon eikä oletetaan että minä olen mummon luona, jolle varattu 30 minuuttia, vain puolet siitä ajasta. JA Lakisääteiset tauot toteutuu työlistan puiteissa eikä sille että " te hoitajat voitte itse priorisoimaan ja katsomaan aikataulujanne, työohjauksen ei kuulu jakaa työlistat valmiiksi purettuna" ... Ja haluan myös että minulla kaikki työvälineet eli auto, puhelin, ja muut... ettei mun tarvi metsästää niitä ja riidella noista työvuoron alussa. Niin Ja ilmaisen kahvin maidolla, kiitos! Sitten mulle palkka ihan oko! 

Muokattu - UUpunut_hoitaja
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juha Keskinen ei ole vielä sairastanut. Kyllä se ääni yleensä siinä vaiheessa muuttuu, kun viettää yhden tai parikin viikkoa vuodeosastolla. 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...