Jump to content
MAINOS

Stella fi / seinäjoki turva-auttajan työ varoitus


Tulevaentinenhoitsu

Recommended Posts

Olin yhden vuoron turva-auttajana, työvuoro perehdytyksen kanssa 13.30 - 08.00. Eli päivystin. Aikaa kutsun tullessa saapua hälyttäjän luokse 30 min. Sain päivystää missä vaan, kuhan olisin 30 minuutissa paikalla. Tuli vain 1 kutsu josta maksettiin 100 %, kaikista muista maksettiin vain 50 %. Liiton lakimiehen mukaan maksettava kuitenkin koko ajalta 100%, koska olin velvollinen olemaan tietyn ajan sisällä paikalla. Haastattelussa kertoi, että vain viikonloppuna ( 48 tunnin päivystys)maksetaan 50%, ei arkena. Joten varokaa ja älkää menkö halpaan te muut. Minä kun tein vain yhden vuoron ja olin aivan puhki valvomisesta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Se oli ainutkertainen kokeilu palata hoitoalan puolelle. Jatkan ihan muissa hommissa, josta maksetaan niin kuin kuuluukin.

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No ompa mielenkiintoista! Ottivatko he jotain muutosta johonkin suuntaan? Meinaan siis sanoitko heille asiasta/oliko liitto heihin yhteydessä asian tiimoilta? 48h päivystystä yhteen soittoon on kyllä melkonen... 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

8.3.2022 klo 18.53, Sannzu kirjoitti:

No ompa mielenkiintoista! Ottivatko he jotain muutosta johonkin suuntaan? Meinaan siis sanoitko heille asiasta/oliko liitto heihin yhteydessä asian tiimoilta? 48h päivystystä yhteen soittoon on kyllä melkonen... 

Eivät ottaneet kantaa eikä vastanneet, liiton lakimies yrittää hoitaa asiaa eteenpäin. Sanoi, että riippuu myös paljon mikä työehtosopimus ( yksityinen tes).Kehotti minua myös ottamaan yhteyttä työsuojelupiiriin asiasta. Sanoi, että jos tarvitsee oikeuteen mennä itse joudun maksamaan matkakustannukset muu menee YTK:n puolesta, että kannattaako yhden vuoron takia ?

Päivystys sai tapahtua missä vaan seinäjoen alueella kuhan piti olla kanta seinäjoen alueella 30 min paikalla. Hälytyksen tullessa oli kutsussa väärä osoite ja 1 avain hukassa. Onneksi löysin perille kyselemällä kotihoidoin yököiltä ym. Toimistolla sai myös nukkua. Tila oli ikkunaton suihkutilassa oleva peti ( joka oli järkyttävän likainen) ja home haisi nurkassa. Puhumattakaan autosta millä liikkua, oli oikeasti aivan saastainen, roskia täynnä, vanhoja maskeja ym ym. ja vielä korona-aikana.!

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...