Jump to content
MAINOS

Työhönsä leipääntynyt


kukkis.

Recommended Posts

MAINOS
17 tuntia sitten, kukkis. kirjoitti:

Kuinka moni on täysin työhönsä leipääntynyt?  Miksi?

Kukkis liian laaja kysymys! Yksi tietty on että eihän sotelaisia oikeasti arvosteta.Jakuvat organisaatiomuutokset sekä yleisesti heikko esihenkilötyöskentely.Vähäistenkin etujen niukentaminen ja nyt en jaksa puhua palkoista mitään. Se mikä minua nyppii on työpisteiden vaatimukset.Itse olen kohta 40 v katsellut menoa alalla ja aika villiä on myöskin työryhmissä.Minun pitää olla Kokki.Kusipyykin pesijä.Korona-ajan ammattisiivooja. Omaisille Pappi ja Lukkari jne jne- Ai niin! Kuuluhan siihen asiakastyötäkin.Sen meinaa välillä unohtaa kellarin pyykkituvassa häärätessä!

Muokattu - Sebucom60
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole missään muualla tavannut niin paljon itsekkäitä pätijöitä työkavereina kuin hoitoalalla ja erittäin nolon naurettavan paskaa johtamista. Siksi olen nykyään töissä tehtaassa.

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lähinnä siinä ettei luvattuja parannuksia näy perustyötä tekevän arjessa. "Työhyvinvointi" sanan helinää paperissa. Pukuhuoneet/kaapit 60-luvulta sekä ahtaat tukkaiset tilat (koska ne ei tuota mitään)."Työssä jaksaminen, työ uran pidentäminen" Samaan aikaan supistetaan esim. työterveyspalvelujen saatavuudesta/laajuudesta minimiin, eli ne jotka pitäisi käydä työpisteissä arvioimassa työergonomiaa ja työn rasittavuutta eivät käy, työterveyteen kuuluu vain lakisääteinen tarkastus, ei edes siinä huomioidut sairaudet vaikka ne johtuvat 3-vuoro työstä, saat mennä vaivojes kans kunnalliselle puolen samoihin labroihin...

  TyKyyn ei päästä koko tiimillä vaan 3 kerrallaan... 

Tunne ett on vaan pakollinen kuluerä, vaikka teet pääasiallisen(ainut joka näkee potilaan) kuntouttavan työn potilaan kanssa....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
22.2.2022 klo 22.22, kukkis. kirjoitti:

Kuinka moni on täysin työhönsä leipääntynyt?  Miksi?

Minäminäminä käsi pystyssä.

Olen tehnyt toimistotyötä about 25 vuotta ja muutama vuosi sitten alkoi vaan kybällä kyllästyttämän. Ei kai kellekkään sanota, että laskit palkat tosi hyvin tässä kuussa tain teit Stea-hakemuksen tosi hyvin *nauraa hulluna*

Opiskelen töiden ohella lähäriksi mt/päihdepuolelle.

Joskus näinkin päin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
22.2.2022 klo 22.22, kukkis. kirjoitti:

Kuinka moni on täysin työhönsä leipääntynyt?  Miksi?

Minä! Haluan vaihta alaa. Viellä 4 vuotta sitten olin sitä mieltä että ihana käydä töissä... nyt se on aivan ylitsepääsemätöntä. Vuoroista selviydytään, työilmapiiri aivan pielessä, ihmiset ovat ilkeitä, vanhukset kiukkuisia kun en pääse käyneille ajoissa tyylin NEVER!, kaikki on kamalaa ja sietämätöntä. En kestä! mutta rahaa saatavilla jostain eikä muuta tutkintoa kuin lähihoitaja ole joten taas huomenna töihin.... hain opiskelemaan yhteishaussa, saa nähdä pääsenkö, ja jaksanko opiskelun ohessa tehdä samaa työtä vai vaihtuuko työpaikka mutta ihan oikeesti kohta ei ole hoitajia, jos tuo meno jatkuuu....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tunti sitten, UUpunut_hoitaja kirjoitti:

Minä! Haluan vaihta alaa. Viellä 4 vuotta sitten olin sitä mieltä että ihana käydä töissä... nyt se on aivan ylitsepääsemätöntä. Vuoroista selviydytään, työilmapiiri aivan pielessä, ihmiset ovat ilkeitä, vanhukset kiukkuisia kun en pääse käyneille ajoissa tyylin NEVER!, kaikki on kamalaa ja sietämätöntä. En kestä! mutta rahaa saatavilla jostain eikä muuta tutkintoa kuin lähihoitaja ole joten taas huomenna töihin.... hain opiskelemaan yhteishaussa, saa nähdä pääsenkö, ja jaksanko opiskelun ohessa tehdä samaa työtä vai vaihtuuko työpaikka mutta ihan oikeesti kohta ei ole hoitajia, jos tuo meno jatkuuu....

Tiedän tunteen.... 😭

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

26.3.2022 klo 11.23, Torlohka kirjoitti:

Jee loppupalkka tulee nyt vikapäivä. Sitten jotain. Ainakin pitää tervehtyä.

Kerro mihin päädyit tervehdyttyäsi!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...