Jump to content
MAINOS

Tulevaisuuden hoitotyö


Vieras

Recommended Posts

Miten rahoitetaan tulevaisuuden hoitotyö, kun nyt tulee nämä Sote-alueet? Kunnat ovat saaneet vuosittain rahapotin kaiken lain määräämän hoitamiseen valtiolta ja nyt siitä vähennetään sote-menot kahden viime vuoden keskiarvolla. Taktiset kunnathan ovat tämän ennakoineet ja vähentäneet/supistaneet toimintojaan minkä kerkeävät ja pistäneet koronahoitopiikkiin kaiken mahdollisen (niihin on saatu raha erikseen valtion koronarahoituksesta), eli menot olleet merkittävästi pienempiä kuin ennen tätä. Noh, saavat kunnat sitten pelirahaa kaiken maailman muuhun asiaan enemmän jatkossa, mutta sitten tullaan siihen, että kaikkeen tähän sote-rahoitukseen ei kunnilta jääneet osuudet riitäkään. Kaivakaamme kuvettamme veronmaksajat. Itse olen ollut iloinen veronmaksaja juuri siksi, että mielestäni on ollut tärkeää julkinen terveydenhoito. En siksi, että kunnat sitten pistävät sitä rahaa ties mihin, kun nyt ovat kikkailleet terveysmenoista sitä muuhun.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tulevaisuutta kohti mennään suunnittelemalla, että jokainen maksaa itse ja tällä hetkellä näyttää siltä että myös hoitaa itse itsensä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...