Hoitsujlp Posted January 24, 2022 Share Posted January 24, 2022 Heissan! Mikä olis semmonen etuus/porkkana millä lähtisit töihin, tai vaihtaisit paikkaa? Täällä paljon kysellään missä on paras palkka jne, mutta mietin jopa itse, että esim.ruoka-etuus olisi aivan loistava, esim 8,5€/työpäivä,joka nostaa jo itsessään yli eurolla tuntipalkkaa. Omat eväät kuitenkin on aina töissä mukana Kilometrikorvaus voisi myös olla yksi hyvä etuus näillä bensan hinnoilla. Mikä sua liikuttais? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkis. Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 24.1.2022 klo 14.27, Hoitsujlp kirjoitti: Mikä sua liikuttais? Mua liikuttais oikea arvostus palkan muodossa. Se ei ole 1 €/tunti. Miten olis peruspalkkaan 1000 euron lisä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariscka Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 Kilometrikorvauksen saa, kunhan täyttää muutamat kriteerit. Peruspalkka vähintään 3000€ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sari-Helena Posted January 27, 2022 Share Posted January 27, 2022 25.1.2022 klo 22.27, kukkis. kirjoitti: Mua liikuttais oikea arvostus palkan muodossa. Se ei ole 1 €/tunti. Miten olis peruspalkkaan 1000 euron lisä Ihan samaa mieltä, en välitä mistään ns. pienen rahan arvoisista kikkailuista houkuttimina. Reilu korotus palkkoihin vaan, sillä rahallahan sitten voi jokainen toteuttaa itseään kuten haluaa. kukkis. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinkeet Posted January 28, 2022 Share Posted January 28, 2022 500-1000e lisää palkkaa kävisi hyvin. Toki etuus mikä minua liikuttaisi vaihtelee kovasti tehtäväkuvan mukaan. Jos kotihoitoon lähtisin pitäisi olla käytettävissä työauto, omalla en aja. Vanhustenpalveluyksikössä palkka + ruokaetuus, mutta sijaisjärjestelyihin en osallistuisi. 3-vuorotyöhön lähtisin takaisin jos työn kuormittavuus saadaan kuriin, potilamäärä per hoitaja asialliseksi, työrytmiin pitäisi saada enemmän palautumisaikaa yövuoroista (edellisessä työpaikassa saatoin tehdä 4 yötä putkeen jonka jälkeen usein oli vain yksi vapaa), ruokaetuus. Pitää varmaan vaihtaa alaa että työn kuormittavuuteen saa jonkinlaista hallintaa. kukkis. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts