Ativan5mg Posted December 15, 2021 Share Posted December 15, 2021 Vaihdoin alaa eläinten puolelle mutta ajattelin tehdä vähän keikkaa hoitoalalle pitkästä aikaa niin nyt sairaalassa hoitajien väsymys näkyy uskomattomana kateutena. Koskaan aiemmin en ole törmännyt näin syrjivään käytökseen keikkalaista kohtaan. Kokemustahan minulla on eikä tarvitse perehdyttää, paljon olen potilaiden kanssa kun muut istuvat kansliassa ja teen mitä pyydetään mutta jatkuvasti saan tietynlaista nälvimistä siitä kuinka "saan valita vuoroni, kuinka saan parempaa palkkaa kuin vakituiset, kuinka saan napsia parhaat vuorot päältä pois". Puhumattomuutta, ei vastata, ei keskustella vastavuoroisesti vaikka olen ihan normaali sosiaalinen ja mukava ihminen enkä mikään valittaja tai pätijä. Lupasin tehdä jouluaaton, ajattelin sen ilahduttavan jotakin vakituista perheellistä niin sain siitäkin kateutta ja kiukuttelua kuinka tulen viemään vakituisten pyhät. Ihan turha ihmetellä ettei sijaisia löydy. Itse keskityn nyt vain uuteen ammattiini enkä koskaan mene ainakaan ko. paikkaan keikkailemaan. kukkis., Torlohka, Töppönen and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkis. Posted December 15, 2021 Share Posted December 15, 2021 Onneks olkoon alanvaihdosta. Koskaan en ole nähnyt tyytyväisempää potilasta kuin eläin. Töppönen and Ativan5mg 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebucom60 Posted December 15, 2021 Share Posted December 15, 2021 (edited) 38 minuuttia sitten, kukkis. kirjoitti: Onneks olkoon alanvaihdosta. Koskaan en ole nähnyt tyytyväisempää potilasta kuin eläin. Ihmisiin pettyy alati.Eläimiin ei juuri koskaan! 8 tuntia sitten, Ativan5mg kirjoitti: Vaihdoin alaa eläinten puolelle mutta ajattelin tehdä vähän keikkaa hoitoalalle pitkästä aikaa niin nyt sairaalassa hoitajien väsymys näkyy uskomattomana kateutena. Koskaan aiemmin en ole törmännyt näin syrjivään käytökseen keikkalaista kohtaan. Kokemustahan minulla on eikä tarvitse perehdyttää, paljon olen potilaiden kanssa kun muut istuvat kansliassa ja teen mitä pyydetään mutta jatkuvasti saan tietynlaista nälvimistä siitä kuinka "saan valita vuoroni, kuinka saan parempaa palkkaa kuin vakituiset, kuinka saan napsia parhaat vuorot päältä pois". Puhumattomuutta, ei vastata, ei keskustella vastavuoroisesti vaikka olen ihan normaali sosiaalinen ja mukava ihminen enkä mikään valittaja tai pätijä. Lupasin tehdä jouluaaton, ajattelin sen ilahduttavan jotakin vakituista perheellistä niin sain siitäkin kateutta ja kiukuttelua kuinka tulen viemään vakituisten pyhät. Ihan turha ihmetellä ettei sijaisia löydy. Itse keskityn nyt vain uuteen ammattiini enkä koskaan mene ainakaan ko. paikkaan keikkailemaan. Olisin kyllä esihenkilönä kiinnostunut siitä miten vakkarit ottavat vastaan keikkalaiset.Sijaiset.Opiskelijat.Omaiset ym. Itse olen niin diiva että jos jossain uudessa kohteessa tulee heti paskaa niskaan niin se on siinäEn pelkää myöskään antaa palautetta esimiestasolle taikka keikan välittäneelle firmalle! Edited December 15, 2021 by Sebucom60 Töppönen and kukkis. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astra Posted December 15, 2021 Share Posted December 15, 2021 Meillä tuuraajat olivat *vierailevia tähtiä* ja hyvin otettiin vastaan. Mitä paremmin toista kohtelet, sen paremman työkaverin saat. Sebucom60 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaleNurse Posted December 16, 2021 Share Posted December 16, 2021 Kyllä olen törmännyt kateuteen vaikka olen vakinainen varahenkilö talon sisältä. Seurattiin ja laskettiin yövuoro määriä sekä pyhätunteja. Osasivat narista oikealle esimiehelle, listasta väheni yövuorot, arkiviikko työvuoroja tuli niin ettei pyhätunteja tullut... no oli sitten viikonloput vapailla.. Korpesi kyllä kovasti. Sattui sitten ett velkarahalla ostin lähes uuden auton, kun entinen levisi totaalisesti 20v palvelun jälkeen.. näkivät parkkipaikalla uuden autoni ja kysyivät mites noin hieno auto? Vastasin ett kun sain niin hyvät pyhä/yövuorolisät.. ett johonkin ne piti laittaa Töppönen, Ativan5mg and kukkis. 1 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astra Posted December 23, 2021 Share Posted December 23, 2021 15.12.2021 klo 17.28, kukkis. kirjoitti: Onneks olkoon alanvaihdosta. Koskaan en ole nähnyt tyytyväisempää potilasta kuin eläin. Sun ois pitänyt nähä meiän kissa verikokeessa. Sihisähisisähi! Ativan5mg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts