Jump to content
MAINOS

Sunnuntatyö


Poikatyttö

Recommended Posts

MAINOS
9 tuntia sitten, Poikatyttö kirjoitti:

Mitä mieltä sunnuntai työvuorosta vakituisella työntekijällä kesto 4.5h! Omasta mielestä törkeää!

Tosi törkeää 😡

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei se mukavalle tunnu!! Keljuttaa kun joskus sattuu noin!

Se on työpaikoilla yleensä ollut "Herrasmies" sopimuksella ettei sunnuntaina lyhyitä vuoroja tai lyhennyksiä. Mutt jos haluaa säästää henkilöstökuluissa silloin lyhentää pyhistä. On kyllä sattunut niin ettei työvuoronsuunnittelija huomaa onko määrätty päivä pyhä vai ei. Myös keskelle listaa sattuva sunnuntai saattaa joskus jäädä huomioimatta. 

Voi listan tekijälle sanoa jos teillä ollut tuollainen "herrasmies" sopimus sunnuntaille, ett mielellään tekisi täydet tunnit sunnuntaina.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jossain vaiheessa esim Helsingin kaupungilla noudatettiin systeemiä että pyhät ovat aina 7 h aamuvuoroissa.En tiedä miten on nykyään.Itse keikkatyöntekijänä en ota alle 7 h vuoroja päivätöissä.Lyhimmät yövuorot joita olen tehnyt ovat 10 h ja se vielä ok!

  • Tykkää 1
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

6 tuntia sitten, kukkis. kirjoitti:

Jos sunnuntaina on työvuoro 7 tuntia..... mulla ihan varmasti jostain kumman syystä venyy se 8 tuntiin😁

Ja kun oikein hartaasti pyydetään niin vaikka pitkäänkin päivään voi venyä koska on joustava!

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Meillä pienessä yksikössä (16-asukasta) viikonloput mennään 3- sijasta 2- työntekijällä. Toinen pitkässä 12 tunnin vuorossa ja toinen 7,5- tuntia. Työmäärä myös lisääntyy, kun hoidetaan ruuan lämmitys ja tiskit + yleinen siisteys, kiirettä pitää. Näin meillä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...