Jump to content
MAINOS

Opiskelijoiden tasa-arvo


Amila

Recommended Posts

Onko teillä AMK-opinnoissa niin, että kaikilla opiskelijoilla on tasapuolisesti samat säännöt, vai onko sellaista että tasa-arvo ei toteudu opiskelijoiden välillä? 
Itselläni motivaatio laskenut, tässä muutama esimerkki epätasa-arvosta:

Olen muuta ryhmää 2 harkkaa jäljessä, koska en ole päässyt lääkelaskuja läpi ja olen ymmärtänyt, että opettaja hyväksyy harjoittelut siinä tapauksessa, kun on saanut lääkelaskut läpi aina viimeistään kuukausi ennen harjoittelun alkua. (Meillä koulussa tuo ohjeistus.) Itselläni ei ole parit laskut menneet vielä läpi, joten opettaja on perunut harkat ja infonnut että harkkoihin ei ole asiaa ennen kuin laskut ovat läpi kk ennen harkkaa.
Lisäksi en päässyt opintojen alkuvaiheessa yhteen harkkaan, koska oli osa teorioista käymättä. Ymmärrän hyvin sen, että nuo edellämainitut ovat ohjeistuksia, joita jokainen noudattaa. MUTTA ryhmässäni on pari henkilöä, jotka ovat päässeet harkkoihin, vaikka teoriat puuttuvat. Lisäksi he ovat päässeet aloittamaan harjoittelut, vaikka eivät ole saaneet lääkelaskuja ajallaan tehtyä. Miten on mahdollista, että on näin erilaiset käytännöt riippuen ihan opiskelijasta?