Villapaita Posted November 4, 2021 Posted November 4, 2021 Moikka. Onko täällä rokottajia ? Kausi influenssa vaxigript tetra, ilman neulaa. Kuuluuko ilmata vai ei ? Kuuluuko jättää pieni ilmakupla vai ei ? Haluaisin mennä rokotus koulutukseen mahdollisesti tulevaisuudessa mutta tähän en oo löytänyt vastausta (paitsi influrokotteeseen jossa neula valmiina kiinni)
jupet Posted November 5, 2021 Posted November 5, 2021 Pakkauksessa on aina ohjeet mukana joista selviää kunkin version versiokohtainen käyttöönotto ja käyttö! kukkis. 1
Villapaita Posted November 5, 2021 Author Posted November 5, 2021 10 minuuttia sitten, jupet kirjoitti: Pakkauksessa on aina ohjeet mukana joista selviää kunkin version versiokohtainen käyttöönotto ja käyttö! No olen niitä tutkinut mutta ohjeena on vain pistotapa (lihas/s.c.) lisäksi oon huomannut että vastaus vaihtelee riippuen keneltä kysyy ..vaikka luulis että sama ohje on kaikilla rokottajilla jotta lääkettä saa oikean määrän . Oon huomannut jopa että jotkut rokottajat ilmaa neulan niin , että lääkettä tulee neulan päähän
kukkis. Posted November 6, 2021 Posted November 6, 2021 5.11.2021 klo 09.41, Villapaita kirjoitti: No olen niitä tutkinut mutta ohjeena on vain pistotapa (lihas/s.c.) lisäksi oon huomannut että vastaus vaihtelee riippuen keneltä kysyy ..vaikka luulis että sama ohje on kaikilla rokottajilla jotta lääkettä saa oikean määrän . Oon huomannut jopa että jotkut rokottajat ilmaa neulan niin , että lääkettä tulee neulan päähän Oletko suorittamut rokotusluvat? Siinäpä on tarkat ohjeet. Jos ei muista kannattaa käydä aineisto uudelleen läpi.
Villapaita Posted November 7, 2021 Author Posted November 7, 2021 23 tuntia sitten, kukkis. kirjoitti: Oletko suorittamut rokotusluvat? Siinäpä on tarkat ohjeet. Jos ei muista kannattaa käydä aineisto uudelleen läpi. Kuten ekana sanoin jo viestissä, niin tarkoitus olisi mennä. Tähän en ole löytänyt enkä saanut vastausta , eikä täälläkään ilmeisesti rokottajia ole ?
kukkis. Posted November 7, 2021 Posted November 7, 2021 1 tunti sitten, Villapaita kirjoitti: Kuten ekana sanoin jo viestissä, niin tarkoitus olisi mennä. Tähän en ole löytänyt enkä saanut vastausta , eikä täälläkään ilmeisesti rokottajia ole ? Minulla on rokotusluvat ja myös rokotan. Eli ilmakupla jätetään ruiskuun. Rokotuskoulutus ei ole sama kuin love tentti. Et voi rokottaa ellet ole suorittanut lovea.
Villapaita Posted November 9, 2021 Author Posted November 9, 2021 (edited) 7.11.2021 klo 18.47, kukkis. kirjoitti: Minulla on rokotusluvat ja myös rokotan. Eli ilmakupla jätetään ruiskuun. Rokotuskoulutus ei ole sama kuin love tentti. Et voi rokottaa ellet ole suorittanut lovea. Tiedän . Ja kyllähän korona rokotteessakin nimenomaan kuuluu olla se ilma eli jos sulla on esim vaxigrip aineputki ilman neulaa.et poista ilmoja vaa laitat neulan kiinni ja sitten pistät ? Edited November 9, 2021 by Villapaita
Recommended Posts