Jump to content
MAINOS

Rokotus


Villapaita

Recommended Posts

Moikka. Onko täällä rokottajia ? Kausi influenssa vaxigript tetra, ilman neulaa. Kuuluuko ilmata vai ei ? Kuuluuko jättää pieni ilmakupla vai ei ? Haluaisin mennä rokotus koulutukseen mahdollisesti tulevaisuudessa mutta tähän en oo löytänyt vastausta (paitsi influrokotteeseen jossa neula valmiina kiinni)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
10 minuuttia sitten, jupet kirjoitti:

Pakkauksessa on aina ohjeet mukana joista selviää kunkin version versiokohtainen käyttöönotto ja käyttö!

No olen niitä tutkinut mutta ohjeena on vain pistotapa (lihas/s.c.) lisäksi oon huomannut että vastaus vaihtelee riippuen keneltä kysyy ..vaikka luulis että sama ohje on kaikilla rokottajilla jotta lääkettä saa oikean määrän . Oon huomannut jopa että jotkut rokottajat ilmaa neulan niin , että lääkettä tulee neulan päähän 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

5.11.2021 klo 09.41, Villapaita kirjoitti:

No olen niitä tutkinut mutta ohjeena on vain pistotapa (lihas/s.c.) lisäksi oon huomannut että vastaus vaihtelee riippuen keneltä kysyy ..vaikka luulis että sama ohje on kaikilla rokottajilla jotta lääkettä saa oikean määrän . Oon huomannut jopa että jotkut rokottajat ilmaa neulan niin , että lääkettä tulee neulan päähän 

Oletko suorittamut rokotusluvat? Siinäpä on tarkat ohjeet.  Jos ei muista kannattaa käydä aineisto uudelleen läpi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

23 tuntia sitten, kukkis. kirjoitti:

Oletko suorittamut rokotusluvat? Siinäpä on tarkat ohjeet.  Jos ei muista kannattaa käydä aineisto uudelleen läpi.

Kuten ekana sanoin jo viestissä, niin tarkoitus olisi mennä. Tähän en ole löytänyt enkä saanut vastausta , eikä täälläkään ilmeisesti rokottajia ole ? 🧐

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1 tunti sitten, Villapaita kirjoitti:

Kuten ekana sanoin jo viestissä, niin tarkoitus olisi mennä. Tähän en ole löytänyt enkä saanut vastausta , eikä täälläkään ilmeisesti rokottajia ole ? 🧐

Minulla on rokotusluvat ja myös rokotan. Eli ilmakupla jätetään ruiskuun. Rokotuskoulutus ei ole sama kuin love tentti. Et voi rokottaa ellet ole suorittanut lovea. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

7.11.2021 klo 18.47, kukkis. kirjoitti:

Minulla on rokotusluvat ja myös rokotan. Eli ilmakupla jätetään ruiskuun. Rokotuskoulutus ei ole sama kuin love tentti. Et voi rokottaa ellet ole suorittanut lovea. 

Tiedän . Ja kyllähän korona rokotteessakin nimenomaan kuuluu olla se ilma🤔 eli jos sulla on esim vaxigrip aineputki ilman neulaa.et poista ilmoja vaa laitat neulan kiinni ja sitten pistät ?

Muokattu - Villapaita
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...