Jump to content
MAINOS

Hoitajien koronarokotepakko


kormus

Recommended Posts

22.11.2021 klo 22.20, jupet kirjoitti:

Ja sama vinkuna jatkuu... "ei pystytä hävittämään tai pysäyttämään täysin"... MISSÄ on moista ikinä kukaan edes ajatellut? 

Nooh.. onko puhuttu laumasuojasta? Siitä että 1.. 2.. piikki vapauttaa? Siitä että rokotettu on turvassa?

22.11.2021 klo 22.20, jupet kirjoitti:

et voi olla noin tyhmä jos olet oikeasti jonkun koulun saanut käytyä

Nyt ammutaan kovilla vyön alle, jaiks! Mitä keksit seuraavaksi, haastatko mut katutappeluun? Tai sitten voidaan koittaa pitää keskustelu asiallisena.

En oo vielä sellaiseen todennäköisyyteen tai tilastooon törmännyt että kannattaisin rokotepakkoa, voi toki auttaa argumentoimalla.

Muokattu - kormus
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
On 11/11/2021 at 9:47 PM, jupet said:

Entäs se, että rokottamattomaksi lasketaan, jos ensimmäisestä piikistä on kulunut enintään kolme viikkoa? Ja kerran rokotetuksi, jos toisesta piikistä on eneintään viikko? Oletteko kyselleet näitä esim. sairaalassa, että kuinka moni onkin jo ainakin kertaalleen rokotettu?

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

29.11.2021 klo 08.21, kukkis. kirjoitti:

"Ei ole lahja omistaa maalaisjärkeä, koska pitää tulla toimeen kaikkien niiden kanssa joilta se puuttuu."

^ lue:

24.11.2021 klo 22.39, kormus kirjoitti:

voi toki auttaa argumentoimalla.

 

2 tuntia sitten, Minae kirjoitti:

Entäs se, että rokottamattomaksi lasketaan, jos ensimmäisestä piikistä on kulunut enintään kolme viikkoa? Ja kerran rokotetuksi, jos toisesta piikistä on eneintään viikko? Oletteko kyselleet näitä esim. sairaalassa, että kuinka moni onkin jo ainakin kertaalleen rokotettu?

 

Itseasiassa nyt kun mietin tuota tilastoa:

Siihenhän ei ole ollenkaan otettu laskuihin rokotteen laskevaa tehoa. Monilla toisesta rokotuksesta alkaa olla jo toinen vuosi, eri heitä pikkuhiljaa pitäisi taas alkaa siirtää tuohon rokottamattomat -lokeroon. Ja tällä ajatuspolulla päästään skenaarioon jossa otetaan piikki 6kk välein tai olet suljettu ulos yhteiskunnasta.

Veikkaan myös että jos/kun 3. rokotus tulee (passimielessä)pakolliseksi, niin tuore 2. rokote ei auta, vaan pitää olla juurikin se kolmas rokote. Vaikka tilastollisestihan varmasti ei ole merkitystä onko sinulla 2 vai 3, kunhan se on tarpeeksi tuore. Onneksi sentään on pieniä jarrujenkäytön merkkejä ollut uutisoinnissa, kun kolmannen rokotteen hyötyä perusterveille nuorille on kuvailtu vähintäänkin kyseenalaiseksi. 

 

Rokotepassia kannattaville kysymys:

 

Alkoholiin kuolee suoraan vuosittain suomessa noin kolminkertainen määrä koronaan verrattuna. Puhumattakaan piilevistä vaikutuksista jotka ovat olleet mukana puhkaisemassa sairauksia, heikentäneet kuntoa muuten vaan ja vähentäneet elinvuosia, tai vaikkapa itsemurhia ja pahoinpitelyhä/tappoja joissa alkoholi on ollut myötävaikuttamassa.

Mikä on syysi olla kannattamatta alkopassia? Eli vihreää näyttää niille jotka ovat ottaneet pitkäkestoisen (mielikuvitus)antabuspiikin, tai niille jotka ovat 72h aikana käyneet puhaltamassa nollat, ja verikokeissa ei saa näkyä merkkejä viimeaikaisesta alkoholinkäytöstä.

Objektiivisesti tarkasteltunahan se on päivän selvää että alkoholi vähentää varsinkin työikäisten ihmisten terveitä elinvuosia, ja kaikki alkoholin haittoihin liittyvät tutkimukset näyttävät suurinpiirtein tältä. (Huom. haitta yhteiskunnalle/itselle -suhde).

Kiinnostaa siis kuulla teidän ajatuksia yksilönvapauksista ja valtion kontrollista terveysasioihin.

 

523f3399eab8ea2450efd35c.gif.7aa79edd881a902f8335aec12ea610a5.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei tämä loputon vastakkainasettelu johda yhteiskunnassa mihinkään ja tietty olen yllättynyt ja jopa pettynyt että meissä sote-alan ammattilaisissa on osa ihan hukassa koskien koronaa.Itse toivon että pystyn suojaamaan itseäni sekä muita.Mahdolliset työpisteet ovat turvallisia.Työkaverit rokotettuja.Eilinen A-studio oli mielenkiintoinen. Siinä annettiin kasvot eri tahoille.Voimia meille kaikille!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kannatan ehdottomasti alkoholi passia.

Itseasiassa kannatan tupakka huume, alkoholi ja valkoinen sokeri passia.  

Mulle on näet ihan sama vaikka hävitettäis maapallolta,  koska en näistä mitään käytä 😁

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

On 11/24/2021 at 10:39 PM, kormus said:

Nooh.. onko puhuttu laumasuojasta? Siitä että 1.. 2.. piikki vapauttaa? Siitä että rokotettu on turvassa?

Näin ne maalitolpat kätevästi siirtyy, perus.

8 hours ago, Minae said:

Entäs se, että rokottamattomaksi lasketaan, jos ensimmäisestä piikistä on kulunut enintään kolme viikkoa? Ja kerran rokotetuksi, jos toisesta piikistä on eneintään viikko? Oletteko kyselleet näitä esim. sairaalassa, että kuinka moni onkin jo ainakin kertaalleen rokotettu?

Tottakai on rokottamaton niin kauan kun rokote ei ole ehtinyt vaikuttaa. Ks. rokotteen toimintaperiaate.

5 hours ago, kormus said:

Itseasiassa nyt kun mietin tuota tilastoa:

Siihenhän ei ole ollenkaan otettu laskuihin rokotteen laskevaa tehoa. Monilla toisesta rokotuksesta alkaa olla jo toinen vuosi, eri heitä pikkuhiljaa pitäisi taas alkaa siirtää tuohon rokottamattomat -lokeroon. Ja tällä ajatuspolulla päästään skenaarioon jossa otetaan piikki 6kk välein tai olet suljettu ulos yhteiskunnasta.

Veikkaan myös että jos/kun 3. rokotus tulee (passimielessä)pakolliseksi, niin tuore 2. rokote ei auta, vaan pitää olla juurikin se kolmas rokote. Vaikka tilastollisestihan varmasti ei ole merkitystä onko sinulla 2 vai 3, kunhan se on tarpeeksi tuore. Onneksi sentään on pieniä jarrujenkäytön merkkejä ollut uutisoinnissa, kun kolmannen rokotteen hyötyä perusterveille nuorille on kuvailtu vähintäänkin kyseenalaiseksi. 

Mietit jotain itse keksimääsi tilastoa ja siitä sitten keksit itse päättömän olkiukon? Hienoa toimintaa, malliesimerkki antivaxx-sössötyksestä.

Ja joo mikä ettei alkoholipassi ja tupakkaan ihan suorilta vaan täyskielto jos alan asiantuntijat moisen laskeskelevat olevan hyödyksi merkittävästi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miksei anneta luonnon vaan hoitaa tehtäviään? Miksi ylipäätään puututaan sen toimintaan? Jos ihmiset ei halua suojautua pysymällä poissa paikoista, joissa se leviää, niin kuka on itsekäs? Ja rokotuskaan ei anna kuin 80% suojan, että kyllä ne monesti rokotetutkin voivat kantaa ja tartuttaa, tosin vaan ehkä salakavalammin oireettomampina.... 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

3 tuntia sitten, jupet kirjoitti:

Mietit jotain itse keksimääsi tilastoa ja siitä sitten keksit itse päättömän olkiukon? Hienoa toimintaa, malliesimerkki antivaxx-sössötyksestä.

Jos se teho ei laskisi, ei lisää rokotteita tarvittaisi. Antivaxx-sössötystäkö tämä? Hain vain tällä sitä että passin vihreyttä ei missään nimessä pitäisi määrittää piikkien määrä, vaan sen hetkinen suojaustaso. Otapa ne antivaxxer -kiikarit hetkeksi pois silmiltä niin keskustelun taso nousee 😎

 

2 tuntia sitten, Matapapu kirjoitti:

Miksei anneta luonnon vaan hoitaa tehtäviään? Miksi ylipäätään puututaan sen toimintaan?

No siinä tapauksessa ainakin ylikansoitusongelma olisi kertalaakista hoidettu, ja ihmisten keski-ikä laskisi sinne missä se oli tuhansia vuosia sitten. Itse koen ainakin olevani ihmisenä ja ihmistekojeni kanssa osa luontoa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

15 hours ago, jupet said:

Tottakai on rokottamaton niin kauan kun rokote ei ole ehtinyt vaikuttaa. Ks. rokotteen toimintaperiaate.

 

Tarkennatko, mikä sun mielestäsi on se toimintaperiaate? Tässä TL:n sivuilta: 

"Elimistön puolustusjärjestelmä aktivoituu heti rokotuksen jälkeen. Suojatehon vahvistuminen kuitenkin kestää useamman viikon ajan. 

mRNA -rokotteiden suojateho alkaa olla hyvällä tasolla noin kahden viikon kuluttua ensimmäisestä rokoteannoksesta. Adenovirusvektorirokotteiden suojateho kehittyy hieman hitaammin."

Olen tavannut henkilön, joka sai anafylaktisen shokin ekan rokotteen otettuaan, toinen sai imusolmukkeet todella kipeiksi eikä pystynyt kävelemään, useilla ollut todella kova päänsärky tai korkea kuume. Jos nämä henkilöt menevät sairaalaan, niin määritellään "rokottamattomiksi". Onko susta ihan loogista?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1 tunti sitten, Minae kirjoitti:

 toinen sai imusolmukkeet todella kipeiksi eikä pystynyt kävelemään

Tuliko koko kehon imusolmukkeet kipeäksi? Aattelin vaan, että jos vaikka vaan kainalosta, eikä pystynyt käveleen 🤔

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kylläpä menee ihmisillä tunteisiin rokote joka on jokaisen oma asia. Varsinkin tämä rokote, joka suojaa vain itseä eikä anna tippaakaan suojaa tartunnan saamiselta tai taudin tartuttamiselta eteenpäin. Tästä on maailmalla vaikka kuinka paljon esimerkkejä, tartunnat ennemminkin nousevat rokotuskattavuuden kasvaessa, eivät suinkaan vähene.

Hallituksella on ollut 2 vuotta aikaa tehdä kaikki tarvittavat toimet tehohoitopaikkojen lisäämiselle, mikäli tätä muutaman potilaan kuormitusta halutaan käyttää syynä koko kansan pakkorokotuksille. Eikä ole rahasta kiinni, sitä kun on ollut varaa jakaa ympäri maailmaa toinen toistaan erikoisempiin tarkoituksiin. Ja piisaahan niitä tehopaikkoja, kun kerran pitää ulkomailta asti hakea potilaita.

Nauttikoon nyt sitten omalta osaltanikin pahenevasta hoitajapulasta jos tähän pakkorokotesekoiluun lähtevät. Nuorena perusterveenä todennäköisemmin kuolen tukehtumalla pullaan kuin koronaan eikä rokote estäisi mahdollisen taudin saamista tai tartuttamista eteenpäin millään tavalla. Meneehän ne työpäivät kotona etänä läppäriäkin naputellessa, antaa rokotettujen sitten tehdä ne paikanpäällä tehtävät työt, kun eivät koe tätä rokotetta ottamattomia kelvollisiksi työtään tekemään.

Lähteeksi pari ihan oikeaa julkaisua, iltalehtiuskovaiset kuitenkin tulevat väittämään jonkun seitsemännen piikin lopulta pelastavan.

https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(21)02243-1/fulltext

https://www.bmj.com/content/375/bmj.n2635 

6.11.2021 klo 20.09, Töppönen kirjoitti:

Itse en haluaisi olla rokottamattomien kollegojen kanssa töissä. Minä haluan suojella hoidettaviani, sekä omaa terveyttäni ja iäkästä omaistani. Kieltäydyn työskentelemästä rokotevastaisten kanssa. 

Luuletko todella, että rokote suojaa muita kuin itseäsi? Olisiko aika päivittää tiedot tälle vuodelle. Jos rokote suojaisi tartunnoilta, niin miksi 100% ja lähes 100% rokotuskattavuuden omaavilla alueilla on valtavat määrärät tartuntoja?

joulu.jpg

y.jpg

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

On 12/1/2021 at 7:19 AM, Minae said:

mRNA -rokotteiden suojateho alkaa olla hyvällä tasolla noin kahden viikon kuluttua ensimmäisestä rokoteannoksesta. Adenovirusvektorirokotteiden suojateho kehittyy hieman hitaammin

Tässähän tämä lukee, ei pitäisi olla mitään epäselvää. 

12 hours ago, Gorsh said:

Varsinkin tämä rokote, joka suojaa vain itseä eikä anna tippaakaan suojaa tartunnan saamiselta tai taudin tartuttamiselta eteenpäin.

Tämä on paskaa. Suoja ei ole lähelläkään 100% mutta kuitenkin populaatiotasolla hyvin merkittävä. 

P.k. Lopeta valheellisen paskan levittely. 

12 hours ago, Gorsh said:

 

Lähteeksi pari ihan oikeaa julkaisua, iltalehtiuskovaiset kuitenkin tulevat väittämään jonkun seitsemännen piikin lopulta pelastavan.

 

https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(21)02243-1/fulltext

https://www.bmj.com/content/375/bmj.n2635

Näistä kumpikaan ei ole julkaisu (as in vertaisarvioitu artikkeli). Ensimmäinen on yhden ihmisen mielipidekirjoitus ja jälkimmäinen on uutisartikkeli.

Lisäksi kummallakaan ei ole mitään tekemistä rokotteiden tehon kanssa. Vinkki: lue "lähteet" ennen "lähteiden" mukaan liittämistä. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näissä rokotekeskusteluissa netissä on se huvittava piirre, kun postaillaan linkkejä ulkomaisiin tutkimuksiin, joita postaaja ei ole itsekkään lukenut (ja jos on, niin niitä tulkitaan väärin). "Tässä hei vasta-argumentti, kato tästä satoja sivuja pitkä tutkimus". Mun ei tarvi kahlailla mitään tutkimuksia. Maksan veroja mm. sen takia, että mua viisaammat ihmiset tekee sitä. 

Asiallista tietoa koronarokotteista: https://thl.fi/koronarokote

Tietoa hallituksen esityksestä: https://stm.fi/-/hallituksen-esitys-sosiaali-ja-terveydenhuollon-henkiloston-kattavat-koronavirusrokotukset-suojaamaan-potilaita-ja-asiakkaita

Henkilökohtaisesti pidän lakiesitystä hyvänä. Se ei tule aiheuttamaan mitään ongelmia, koska valtaosalle rokotteet ovat itsestäänselvyys. Erikoissairaanhoidossa rokotekattavuudet ovat lähelle sataa. Joitakin ongelmia on mm perusterveydenhuollossa, siksi laki on paikallaan.

Mode: sitten jäitä hattuun kaikille, asiasta voidaan keskustella, mutta asiallisesti. Jos tänne ilmestyy linkkejä johonkin tokentubeen tai muuhun vastaavaan vaihtoehtomediaan, postaukset poistetaan. Sama koskee viestejä, joissa ei osata keskustella asiallisesti. Jos tämä ei onnistu, laitetaan aihe kiinni. Kenenkään aika ei riitä aikuisten ihmisten paimentamiseen.

Muokattu - OldOne
  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös näillä korona rokotuksilla ollut tarkoitus vähentää sairaalan tehohoito tarvetta. Rokotettukin voi sairastua, mutta rokote auttaa siinä ettet sairastu niin pahasti. Käsittääkseni ei missään vaiheessa ole sanottu niin ettei rokotettu voi sairastua. Myös rokotettu joka on sairastunut voi levittää virusta, mutta pienenemmällä virus partikkeli määrällä.

Laki esitys voi olla hyväksi..

Tällä myös herätellään myös niitä terveydenalan työnantajia, jotka ei ole tarjonneet rokotusta hoitajilleen.

 

 

 

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täälläkin keskitytään vain rokottomattomiin hoitajiin, joita on loppulta todella vähän. Koko "pakon" kamalin pointti on mennyt ohi. Työntekijän tulee paljastaa työnantajalle pakotetusti omat terveystietonsa ja antaa ne työnantajan arvioitaviksi. Tällaista ei ole ennen ollut ja tietosuojavaltuutettu on pari vuotta sitten todennut ettei työnantaja voi missään tilanteessa vaatia ihmisen terveystietoja nähtäväksi. Eri rokotuksia on ennenkin vaadittu tartuntatautilain nojalla mutta työnantajan on täytynyt luottaa työntekijän sanaan asiassa. Nyt tämä suoja murretaan ja rokotuksesta pitää esittää omat terveystietonsa. Siitä syystä minä ja monet muut täysin rokotetut hoitajat aiomme kieltäytyä luovuttamasta tietoja, kun pakko astuu voimaan. Omia terveystietojani en tule työnantajalleni luovuttamaan. Tässä riisutaan sote-työntekijät kaikista perusoikeuksistaan. Ensin meni lakko-oikeus, nyt loput yksityisyydensuojasta. Julkiterhikki söikin jo aiemmin osan.

Ja esitys on kaiken huipuksi vielä tehty niin, että työntekijän pitää itse hommata rokotteensa omalla ajalla ja kustannuksella, työnantaja ainoastaan tarkastaa ihmisten kelvollisuuden. Ihan täyttä paskan haistattelua.

Muokattu - HuonoinHoitaja
  • Tykkää 3
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä voin luovuttaa terveystietoni tässä tolta osin, Pfizer Comirnaty x3. Ai että, kyllä kelpaa.

Sivuvaikutuksiakin on. Pahimpana ääretön kiitollisuuden tunne. 

Muokattu - OldOne
  • Tykkää 1
  • Kiitos 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen itsekin ottanut nuo kaikki kolme (3) rokotetta, varmasti ensimmäisten joukossa koko Suomessa. Minuakin ihmetyttää että meidän alan ihmisissä on jonkin verran niitä, jotka eivät voi taipua yhteisen edun nimissä ja ottaa niitä rokotteita.

Mutta siitä huolimatta suhtaudun erittäin kriittisesti siihen, että ihmiset painostetaan ottamaan nuo rokotteet työpaikan menettämisen uhalla. Ei kuulosta länsimaisen demokratian periaatteiden mukaiselta toiminnalta. Tällaisella tuskin saadaan laajemmin ajateltuna kovin paljoa hyvää aikaiseksi.

Ja vaikka varmasti alan jo kuulostamaan ihan skitsofreeniseltä, niin vetoan teihin kaikkiin että hakekaa nyt ne hiton rokotteet.

  • Tykkää 3

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En kyllä jaksa ymmärtää että sotelainen jättää rokotteet ottamatta ja haluaa sit kuitenkin olla ihmisten iholla hoitamassa heitä.Mulla ei olisi kanttia.Nm Vellihousuko 56 v mies

6 tuntia sitten, Asswiper kirjoitti:

Olen itsekin ottanut nuo kaikki kolme (3) rokotetta, varmasti ensimmäisten joukossa koko Suomessa. Minuakin ihmetyttää että meidän alan ihmisissä on jonkin verran niitä, jotka eivät voi taipua yhteisen edun nimissä ja ottaa niitä rokotteita.

Mutta siitä huolimatta suhtaudun erittäin kriittisesti siihen, että ihmiset painostetaan ottamaan nuo rokotteet työpaikan menettämisen uhalla. Ei kuulosta länsimaisen demokratian periaatteiden mukaiselta toiminnalta. Tällaisella tuskin saadaan laajemmin ajateltuna kovin paljoa hyvää aikaiseksi.

Ja vaikka varmasti alan jo kuulostamaan ihan skitsofreeniseltä, niin vetoan teihin kaikkiin että hakekaa nyt ne hiton rokotteet.

Musta silloin ei pidä mennä hoitamaan ihmisiä fyysisesti vaan tehdä esim jotain etätyötä kotoa käsin kuten koronanjälitystä.Piste!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

On 12/9/2021 at 8:31 PM, HuonoinHoitaja said:

Omia terveystietojani en tule työnantajalleni luovuttamaan.

Nykyäänhän pitää terveystiedot luovuttaa jo baarin ovimiehellekin. Kai ne työnantajallekin tohtii näyttää.

  • Tykkää 3
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Avausviestiin tilannepäivitystä:

ilmeisesti tulossa jonkinlainen siirtymäaika ennen passia työpaikoille, tai vähintäänkin epävirallisesti kun lainsäädäntö on hidasta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 viikkoa myöhemmin...

Olen sh ja omassa työssäni sekä siviilielämässä nähnyt, että rokotteet eivät ole riskittömiä. Työpaikallani toisen rokotteen saaneista 30:sta sairastui 6 asukasta 3 päivän sisällä ja 5 heistä kuoli 3 kk:n sisällä, tuttavani nuori mies sai aivoverenvuodon rokotteen antopäivänä. 

Otin itse ensimmäisen rokotteen uskoen, että meille vain totta kerrotaan. Nähtyäni itse seurauksia en todellakaan voi ajatellakaan ottavani enempää rokotteita. Olen pöyristynyt kaikkeen tähän ristiriitaiseen informaatioon koronaan liittyen. Ja vielä enemmän järkyttynyt Superin ja Tehyn kantaan, että kannattavat rokotepakkoa. Me hoitajatko olemme lääkefirmojen testi-ihmisiä jatkossa ja ilmaisia pr-tyyppejä. 

En ymmärrä, miksi rokottamattoman täytyisi oireettomana nyt käydä omalla ajalla ja omalla kustannuksella ottamassa näyte 3 pv:n välein, että voi jatkaa työtä 1.2. jälkeen. Rokotetun ei tarvitse?, vaikka hän voi yhtälailla sairastaa koronaa ja vieläpä vähemmin oirein tai oireettomana! 

Itse en ala oireettomana ala käymään nenääni törkittämässä kalliilla rahalla.

Kyllä jotkut työkaverit ovat pakon edessä ottamassa pakolliset rokotesarjat. Ja lääkefirmat hierovat yhteen karvaisia käsiään. 

Olen järkyttynyt tästä kaikesta, niinkuin varmaan tekin. Mutta tämä tilanne on päänavaus isommalle. Kun me annamme meitä kohdella näin, niin jatkossakin tulee olemaan. Jos et suostu lääketieteelliseen kokeeseen niin jäät ilman rahaa. Piste. 

Liitot ovat hiljaa. Ne joihin me luotamme. Ne puoltavat rokotteita, pakkosellaisiakin. Ja antavatko myös perään sille, että ammattitaidosta tingitään ja koulutetaan pikakoulutuksella uusia hoitajia? Kuinka moni päättäjistä olisi valmis allekirjoittamaan sitoumuksen sitten mennä hoitoon tällaiseen yleiseen hoitolaitokseen kun vanhenee, ettei sitten yritettäisi ostaa parempaa hoitoa kalliimmalla? Ja sopimuksessa sitten lukisi, että emme hoitovirheistä, jos kielitaidon puutteen vuoksi virheitä sattuu tai siksi, että lääkehoidon tai tautiopin  koulutus on tehty pikana.

En olisi tätäkään tilannetta uskonut ikinä näkeväni. Toivon meidän kaikkien jotenkin tästä selviävän. Itse aion hakea tradenomin työtä, kun sellainenkin koulutus tuli aikanaan hankittua. Tsemppiä meille kaikille. 

 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras
Tämä aihe on lukittu.
×
×
  • Luo uusi...