Jump to content
MAINOS

Kolmas koronarokote


Edel

Recommended Posts

Hei

Mitä olette mieltä siitä, että koronarokottaja, jolla on jäänyt ylimääräinen rokote, pistää sen itselleen. Näin ollen hänellä on nyt sitten jo 3 rokotuskertaa, vaikka asiasta ei ole yleistä linjausta tai ohjeistusta tehty. Mielestäni tämä on moraalisesti erittäin väärin, vaikkakin rokote olisi mennyt hukkaan. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
6 hours ago, Edel said:

Mielestäni tämä on moraalisesti erittäin väärin, vaikkakin rokote olisi mennyt hukkaan. 

Miksi?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mielestäni se on moraalitonta, koska kolmannesta rokotuksesta ei edes ole vielä päätetty. Jos tällaisessa kohtaa terveydenhuollon ammattihenkilö syö kuormasta, niin on hyvin epäilyttävää. Itse en rokotetta edes ole ottanut, joten ei ole minulta pois.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse uskon, että jos kolmanteen rokotukseen päädytään, niin se tehdään "uudestaan muokatulla" rokoteella kuten inflensarokotteen kanssa toimitaan. Virus voi muuntua ja silloin rokotettakin voidaan joutua muokkaamaan vastaamaan uusiin variantteihin. Eli tuskin tämän "yli-innokas itsensärokottaja" tästä mitään hyötyy...  

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

10 hours ago, Edel said:

ammattihenkilö syö kuormasta, niin on hyvin epäilyttävä

Etkös juuri sanonut että roskiin menossa oleva annos, ei se silloin ole mistään pois. Ei siitä varmaan suurta hyötyäkään ole mutta ei ainakaan haittaa yhtään kenellekään. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

2 tuntia sitten, jupet kirjoitti:

Etkös juuri sanonut että roskiin menossa oleva annos, ei se silloin ole mistään pois. Ei siitä varmaan suurta hyötyäkään ole mutta ei ainakaan haittaa yhtään kenellekään. 

Mutta kun ei ole virallista päätöstä kolmannesta rokotteesta. Missä on hoitajan etiikka? Mikäli itse olisin molemmat rokotteet ottanut ja itselläni olisi sama tilanne, en missään nimessä pistäisi sitä itseeni.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sitä juuri kysyin että mikä tuossa on mielestäsi varsinaisesti väärin, huomioiden ettei se ole keneltäkään pois. Itse kun en mitään erityisen väärää näe. En osaa kyllä näin äkkiä sanoa miten itse toimisin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...