spärlä Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Olen juuri kuullut taas uudesta tietyn erikoisalan hoitajien yhdistyksestä, niitä on niin paljon etten millään pysy perässä. Eli mihin ammatillisiin yhdistyksiin/potilasyhdistyksiin kuulut? Koetko niistä olevan hyötyä? minkälaista? Kenelle suosittelisit yhdistystä? Einstein oli idiootti (poika 6v)
kartsa Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 "Kymmennykset" menevät edelleen Tehylle ja sh-liitolle, vaikka päätoimi on vaihtunut IT-duunariksi kauan sitten. Erityistä tarvetta vaihtoonkaan ei toisaalta ole ilmennyt, kun perusjutut (so. työttömyyskassa, apu työoikeudellisissa kymyksissä, lm- ym. palvelut) toimivat edelleen ja työnantajana samainen kuntayhtymä. Muutoin ym. järjestöihin kuuluminen tukee lähinnä ammatillista ajan tasalla pysymistä, keikkamaailman ohella. Hieman tarkemmin tulee lehdykät luettua, kuin ennen vanhaan.. Potilasjärjestöistä ei ole kokemuksia. /kari
Sini Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Tehy, sairaanhoitajaliitto, kätilöliitto "Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki." - A. Hellaakoski -
Lyrica Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Tehy, sairaanhoitajaliitto ja Suomen kivuntutkimusyhdistys ry.
Vapaa Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Ainoat yhdistykset, joissa olen jäseninä ovat TEHY + ao 707(suomen suurin jäseniä tänään 2704), sh-liitto, Joloksen erä sekä Kiimingin Kiekko-Pojat ry Ja kahteen ensimmäiseen tarvitaan alamme koulutustaustaa, kolmanteen maanomistajuutta tai muuta kytkyä ja viimeiseen voi liittyä kuka tahansa:)
Hestia Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Suomen leikkausosaston sairaanhoitajat ry ja Suomen anestesiahoitajat ry.
Maailman vahvin tyttö Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Tehy tottakai, SEHL ja Sairaanhoitajaliitto. "Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä." "Jaa KUHANSILMIÄ?!"
holbs Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Mä kuulun Tehyyn ja sairaanhoitajaliittoon. Lähäriaikoina kuuluin SuPeriin mut erosin ku pääsin jatkamaan opiskelua. EKG NERD
Söppe Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 En mihinkään tällä hetkellä. Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!
puh Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Tehy, Sairaanhoitajaliitto, Suomen anestesiasairaanhoitajat. Olen suunnitellut myös liittyväni Suomen tehohoitoyhdistykseen, kunhan vaan saan aikaiseksi...
Nannuskainen Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 tehy, sh-liitto ja SMTHL ry "mutsis teki valituksen, kun sut sai"
Pernasoppa Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Tehy, SASH Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.
TeeVee Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 Tehy - Ei tarinoita vuodet vaihda, ne vaihtaa vain kertojat -
{BS} Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 Tehy, sh-liitto, kätilöliitto ja suomen kardiologiset hoitajat. SEHL:ssa olen kanssa ollut joskus jäsenenä. "If you ain't part of a solution, you are solid or gas."
eh-neito Posted February 20, 2009 Posted February 20, 2009 Tehy Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Esa Posted March 12, 2009 Posted March 12, 2009 Itse kuulun tehyyn, sehl ja tehohoitoyhdistys. Etulinjan mies Kanyloi varjoaan nopeammin.
Tallaaja Posted March 12, 2009 Posted March 12, 2009 Tehyyn olen juuri siirtymässä ja sairaanhoitajaliitossa opiskelija jäsenenä. On ne niin erilaiset raulit, toinen on herkkä ja ujo, toinen taas suuna päänä
Jiippari Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Samaa rataa jatkuu: :) Tehy, Sehl, Sh-liiton opiskelijajäsen. Optimisti näkee rinkilän. Pessimisti vain reiän.
ompu Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 tehy, sh-liitto, kätilöliitto to be right is only half the battle, to convince the doctor is more difficult
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.