Jump to content
MAINOS

Mihin ammatillisiin yhdistyksiin kuulut?

spärlä

Recommended Posts

Posted

Olen juuri kuullut taas uudesta tietyn erikoisalan hoitajien yhdistyksestä, niitä on niin paljon etten millään pysy perässä. Eli mihin ammatillisiin yhdistyksiin/potilasyhdistyksiin kuulut? Koetko niistä olevan hyötyä? minkälaista? Kenelle suosittelisit yhdistystä?

Einstein oli idiootti (poika 6v)

MAINOS
Posted

"Kymmennykset" menevät edelleen Tehylle ja sh-liitolle, vaikka päätoimi on vaihtunut IT-duunariksi kauan sitten. Erityistä tarvetta vaihtoonkaan ei toisaalta ole ilmennyt, kun perusjutut (so. työttömyyskassa, apu työoikeudellisissa kymyksissä, lm- ym. palvelut) toimivat edelleen ja työnantajana samainen kuntayhtymä.

Muutoin ym. järjestöihin kuuluminen tukee lähinnä ammatillista ajan tasalla pysymistä, keikkamaailman ohella. Hieman tarkemmin tulee lehdykät luettua, kuin ennen vanhaan..

Potilasjärjestöistä ei ole kokemuksia.

/kari

Posted

Tehy, sairaanhoitajaliitto, kätilöliitto

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Posted

Tehy, sairaanhoitajaliitto ja Suomen kivuntutkimusyhdistys ry.

Posted

Ainoat yhdistykset, joissa olen jäseninä ovat TEHY + ao 707(suomen suurin jäseniä tänään 2704), sh-liitto, Joloksen erä sekä Kiimingin Kiekko-Pojat ry

Ja kahteen ensimmäiseen tarvitaan alamme koulutustaustaa, kolmanteen maanomistajuutta tai muuta kytkyä ja viimeiseen voi liittyä kuka tahansa:)

Posted

Suomen leikkausosaston sairaanhoitajat ry ja Suomen anestesiahoitajat ry.

Posted

Tehy tottakai, SEHL ja Sairaanhoitajaliitto.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Posted

Mä kuulun Tehyyn ja sairaanhoitajaliittoon. Lähäriaikoina kuuluin SuPeriin mut erosin ku pääsin jatkamaan opiskelua.

EKG NERD

Posted

En mihinkään tällä hetkellä.

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Posted

Tehy, Sairaanhoitajaliitto, Suomen anestesiasairaanhoitajat. Olen suunnitellut myös liittyväni Suomen tehohoitoyhdistykseen, kunhan vaan saan aikaiseksi...

Posted

tehy, sh-liitto ja SMTHL ry

"mutsis teki valituksen, kun sut sai"

Posted

Tehy, SASH

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Posted

TEHY,SEHL ja SASH

Kiitos.

Posted

Tehy

- Ei tarinoita vuodet vaihda, ne vaihtaa vain kertojat -

Posted

Tehy, sh-liitto, kätilöliitto ja suomen kardiologiset hoitajat. SEHL:ssa olen kanssa ollut joskus jäsenenä.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Posted

Tehy

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

• 3 weeks later...
Posted

Itse kuulun tehyyn, sehl ja tehohoitoyhdistys.

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Posted

Tehyyn olen juuri siirtymässä ja sairaanhoitajaliitossa opiskelija jäsenenä.

On ne niin erilaiset raulit, toinen on herkkä ja ujo, toinen taas suuna päänä

Posted

Samaa rataa jatkuu: :)

Tehy, Sehl, Sh-liiton opiskelijajäsen.

Optimisti näkee rinkilän. Pessimisti vain reiän.

Posted

tehy, sh-liitto, kätilöliitto

to be right is only half the battle, to convince the doctor is more difficult

MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...