Jump to content
MAINOS

Monimuotolinja terveydenhoitajaksi?


Pikkulohari

Recommended Posts

Hei,

olen tehnyt sairaanhoitajan töitä sairaaloissa 5v ja totesin, että en jaksa enää. Työ on mielenkiintoista ja tylsistymisestä ei tarvi huolestua, mutta olen henkisesti ja fyysisesti täysin loppu. Olen koittanut hakea toisenlaisiin (ei palvelutalo/kotihoito) sairaanhoitajan tehtäviin, mutta niihin on ollut yllättävän vaikea päästä.

Ensimmäisenä vaihtoehtona olisi terveydenhoitajan/työterveyshoitajan pätevyyden hankkiminen, mutta voiko tätä lukea missään avoimessa AMK:ssa? Sh:lle suunnattuja jatkokoulutuksia on ollut tarjolla vähän ja niihin on yleensä ollut vain 10 paikkaa auki. Hoitotiedettä en halua lähteä lukemaan ja osastonhoitajaksi en halua.

Olen myös miettint kokonaan alan vaihtoa, mutta ensimmäisenä kaipaisin jotain tapaa hyödyntää nykyistä tutkintoani jollain tavalla. Jos sh:n papereista ei ole mitään hyötyä niin sitten on pakko aloittaa nollasta.

Muokattu - Pikkulohari
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos talous antaa myöden kannattaa lähteä opiskelemaan vaikkapa jotain muuta alaa. Ikä on toinen rajoite siinä mielessä,  että jos lähtee 60 v. opiskelemaan 5-6 vuoden tutkintoa, voikin jäädä valmistuttua suoraan eläkkeelle, jos niitä vielä silloin on ;)

Samat ajatukset täälläkin on .... olis kiva kun sivustolle eksyis alanvaihtajia, opiskelemaan lähteneitä ym kertomaan vinkkejä, tarinaansa.

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...