Jump to content
MAINOS

Kokemuksia


Ativan5mg

Recommended Posts

Te jotka olette vaihtaneet työpaikkaa/ alaa pelkästään huonon ilmapiirin ja/tai johtamisen vuoksi, olisi kiva kuulla kokemuksianne ja saada vähän vertaistukea. Itselläni alkaa lopulta tulla seinä vastaan muutaman vuoden kipuilun jälkeen. Asiakkaat ja työnkuva on hyvä juttu, siksi vaikea päätös :(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mä olen melko herkästikkin vaihtanu paikkaa, jos on alkanu asiat kyrsimään. Pitkään tein yksityisellä puolella erinäisissä asumispalveluyksiköissä töitä. Opiskellessani lähihoitajaks ja valmistumisen jälkeen en oo kotihoitoon halunnut koskea pitkällä tikullakaan, mut nyt siellä tehty reilu vuos keikkaa opiskelujen ohella ja pakko sanoa, että kyllä joskus kannattaa mennä kokeilemaan semmosta paikkaa mitä kohtaan on ennakkoluuloja!

Se kun on monessa paikassa nähny hoitajien kypsyyden siihen työhön ni ei voi muuta sanoa, kun et ihmiset osaa olla tyhmiä. Jos et osaa työstäs mitään muuta sanoa kun pelkkää negatiivista, ole hyvä ja lähde.. :D Miks pilata omaa henkistä hyvinvointia jäämällä semmoseen paikkaan, missä et nauti tai tunnet ittes riittämättömäksi yms.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sepä se kun työ olisi mukavaa ja innostavaa ja pidän asiakkaista. Tuohon työpaikkaan on vaan pureutunut todella tiukasti pahan puhumisen kulttuuri...vaikka itse olis turpa kiinni koko ajan niin sitten kun oon lomalla niin jotain hämmennystä keksitty selän takana. Se just harmittaa kun ei noin mukavia asiakkaita ole kyllä ollut muissa paikoissa. Jos niiden takia viel jaksais ja nollais ittensä muusta siellä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

On 6/14/2021 at 3:38 PM, Ativan5mg said:

jupet, mille alalle vaihdoit? :)

Lähdin vielä opiskelemaan ja nyt lääkis on siinä vaiheessa että ekoja sijaisuuksia teen kandina. Ehdottomasti kannatti vaikka opiskelijaksi palaaminen työelämästä oli toisaalta aika syvältä... Alaa siis kokonaan en osannut jättää mutta työnkuva aika erilainen ja johtaminen yms varsin erilaista.

  • Tykkää 2
  • Ihastus 1
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...