kris02 Posted May 29, 2021 Share Posted May 29, 2021 (edited) Olen lähihoitaja, hoivakodissa. Haluan teistä kysyy, onko teillä tiedot kuinka paljon vapaita pitää olla jos en olen pyhääpäivällä töissä. Esim. helatorstai. Ja jos teillä on jonkulaisia varkko-sivut, voitte lisätä niitä? Sekä kuinka paljon sunnuntai työ päiviä per/vk? Kiitos=) Edited May 29, 2021 by kris02 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldOne Posted May 30, 2021 Share Posted May 30, 2021 Luottamusmies auttaa. Kannattaa kysyä häneltä Sebucom60 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
patriciaas- Posted July 6, 2021 Share Posted July 6, 2021 Ainakin kaikissa työpaikoissa joissa olen ollut lasketaan pyhäpäivät ”ylimääräisiksi vapaiksi” eli jos teet 100% ja osuu Helatorstai listaan ja olet silloin töissä niin silloin sulla on 3vk listassa 7 vapaa päivää. Meillä on ainakin hoivakodissa vain yksi viikonloppu vapaa/ 3vk lista. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts