Jump to content
MAINOS

Hoitotiede Kuopio 2021


Juli

Recommended Posts

Moikka!

Muita Kuopioon (Itä-Suomen yliopisto) hoitotiedettä opiskelemaan hakevia? Minä meinasin hakea johtamisen linjalle ja ammatiltani olen suuhygienisti. Kiinnostaisi myös, millä taustoilla olette hakemassa ja mikä linja kiinnostaa eniten? :)

Erityisesti kiinnostaisi avoimen väylän kautta hakevat. Paljonko teillä on opintopisteitä kasassa? Vielä viime vuonna hakuun vaadittiin 100op avoimen opintoja, nyt raja laskettiin 70op. Kuinkahan paljon pisteitä aiempina vuosina on tarvittu, nimittäin mistään avoimen väylän pisterajoja en ole löytäny..?

Itse olen suorittanut aineopinnot, johtamisen opinnot ja työ-ja organisaatiopsykologiaa tässä viimeisen kahden vuoden aikana ja toivon, että nämä riittäisivät tänä vuonna sisään pääsemiseksi. 

Aion käydä kaiken varalta myös pääsykokeissa. Toivottavasti avoimen opinnot auttaisivat myös niissä menestymisessä! 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
MAINOS

Hei

En ole nyt hakemassa, vaan päättelemässä opintoja, mutta voin vastata avoimen pisterajoihin kahden vuoden takaa. Eli vuonna 2019 pisteraja avoimen puolella oli se 100 op, itsellä oli kasassa 121 op. Pääsin hienosti sisään ja hops-ohjauksessa opinto-ohjaajani kertoi, että oli ensimmäinen vuosi, kun 100 op ei riittänyt sisäänpääsyyn. Sinä vuonna tarvittiin 113 op sisäänpääsyyn. Hän kertoi myös, että opinnot avoimen kautta ovat lisääntyneet niin paljon, että se nostaa myös useina vuosina sisäänpääsyrajoja, koska avoimen väylän kautta otetaan vain tietty määrä sisään.

Mutta pidän peukkuja, luulisi noilla jo sisäänpääsevän. Itselläni oli hoitotieteen aineopinnot, tuo topsy (kuten sinulla) sekä sote-hallinnon aineopinnot. Ja opinnot tein samalla linjalla, mihin olet hakemassa ja olen ollut todella tyytyväinen.😊

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei!

Kiitos vastauksestasi! Kiva kuulla, että olet viihtynyt. Jos ei pisteraja enää tuosta kauheasti nouse, niin pitäisi minunkin päästä sisään :) Jännä, että minimi pisterajoja hakuun kuitenkin tälle vuodelle laskettiin, vaikka hakijamäärät avoimen kautta ovat nousussa. 

Mietin, että onkohan tänä vuonna korona kannustanut monia opiskelemaan. Minulla on ollut ainakin paremmin aikaa suoritella opintoja, kun harrastukset ja muut menot ovat olleet tauolla.

Mutta nyt alkaa jännitys tiivistyä, reilun kolmen viikon sisällä tulokset tulee, sittenhän se nähdään..! ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...