Taitaja91 Posted April 27, 2021 Share Posted April 27, 2021 Olen ajatellut palaavani hoitotyöhön keikkailuna ainakin aluksi. Kuitenkin mietin onko tämä mahdollista, koska olen esim. Effican käytön unohtanut aivan kokonaan. Myöskään minulla ei ole vaadittavia rokotuksia, saako nämä ihan terveysasemalta? Kellään kokemuksia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebucom60 Posted April 27, 2021 Share Posted April 27, 2021 3 tuntia sitten, Taitaja91 kirjoitti: Olen ajatellut palaavani hoitotyöhön keikkailuna ainakin aluksi. Kuitenkin mietin onko tämä mahdollista, koska olen esim. Effican käytön unohtanut aivan kokonaan. Myöskään minulla ei ole vaadittavia rokotuksia, saako nämä ihan terveysasemalta? Kellään kokemuksia Keikkafirmat vaativat tosiaan tietyt rokotukset kuten kausi influenssa ym. Pääkaupunkiseudulla on alkanut siirtyminen Apottiin.Keikoille ei pääse ennen kun nettikoulutuksen on suorittanut.Ota selvää paikkakuntasi keikkatyöllistäjiltä suoraan mitä pitää olla ja mitä kautta keikoille.Tarviiko suoritetun Loven ja hygieniapassin ym Tervetuloa radalle! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Töppönen Posted May 10, 2021 Share Posted May 10, 2021 Itselläni sama ongelma. Ehdin Apotin opetella jotenkuten, lääkelupia ei ole, kun määrä-aikaisuus loppui ja jouduin iäkkään omaiseni hoitajaksi. Nyt mietin paluuta vanhushoivan puolelle, mutta pelkään, että en osaa enää mitään. Kuka palkkaa tälläistä 55+ hoitajaa joka ei osaa oikein mitään? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebucom60 Posted May 11, 2021 Share Posted May 11, 2021 14 tuntia sitten, Töppönen kirjoitti: Itselläni sama ongelma. Ehdin Apotin opetella jotenkuten, lääkelupia ei ole, kun määrä-aikaisuus loppui ja jouduin iäkkään omaiseni hoitajaksi. Nyt mietin paluuta vanhushoivan puolelle, mutta pelkään, että en osaa enää mitään. Kuka palkkaa tälläistä 55+ hoitajaa joka ei osaa oikein mitään? Eiköhän tekevälle töitä löydy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts