Jump to content
MAINOS

Paluu hoitotyöhön


Taitaja91

Recommended Posts

Olen ajatellut palaavani hoitotyöhön keikkailuna ainakin aluksi. Kuitenkin mietin onko tämä mahdollista, koska olen esim. Effican käytön unohtanut aivan kokonaan. Myöskään minulla ei ole vaadittavia rokotuksia, saako nämä ihan terveysasemalta? Kellään kokemuksia

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
3 tuntia sitten, Taitaja91 kirjoitti:

Olen ajatellut palaavani hoitotyöhön keikkailuna ainakin aluksi. Kuitenkin mietin onko tämä mahdollista, koska olen esim. Effican käytön unohtanut aivan kokonaan. Myöskään minulla ei ole vaadittavia rokotuksia, saako nämä ihan terveysasemalta? Kellään kokemuksia

Keikkafirmat vaativat tosiaan tietyt rokotukset kuten kausi influenssa ym. Pääkaupunkiseudulla on alkanut siirtyminen Apottiin.Keikoille ei pääse ennen kun nettikoulutuksen on suorittanut.Ota selvää paikkakuntasi keikkatyöllistäjiltä suoraan mitä pitää olla ja mitä kautta keikoille.Tarviiko suoritetun Loven ja hygieniapassin ym

Tervetuloa radalle!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Itselläni sama ongelma. Ehdin Apotin opetella jotenkuten, lääkelupia ei ole, kun määrä-aikaisuus loppui ja jouduin iäkkään omaiseni hoitajaksi. Nyt mietin paluuta vanhushoivan puolelle, mutta pelkään, että en osaa enää mitään. Kuka palkkaa tälläistä 55+ hoitajaa  joka ei osaa oikein  mitään? 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

14 tuntia sitten, Töppönen kirjoitti:

Itselläni sama ongelma. Ehdin Apotin opetella jotenkuten, lääkelupia ei ole, kun määrä-aikaisuus loppui ja jouduin iäkkään omaiseni hoitajaksi. Nyt mietin paluuta vanhushoivan puolelle, mutta pelkään, että en osaa enää mitään. Kuka palkkaa tälläistä 55+ hoitajaa  joka ei osaa oikein  mitään? 

 

Eiköhän tekevälle töitä löydy! 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...