Jump to content
MAINOS

Tehyn vaalit 2021 - äänestä, voit voittaa kulkupelin


OldOne

Recommended Posts

Nyt kannattaa äänestää. Siellä on hyvät palkinnot, jotka arvotaan äänestäneiden kesken:

Ehdokkaisiin voi tutustua vaalikoneessa: www.tehy.fi/vaalikone

Äänestys helposti vaikka pankkitunnuksilla: https://vaalit.tehy.fi

Ehdokkaat on listattu esittelyineen myös suoraan äänestyssivulle, joten sinne vaan selailemaan ja valitsemaan oma ehdokas.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Hei kaikki! Olen ehdokkaana näissä vaaleissa, numerolla 89. Minun kirjoituksia ja kannanottoja eri aiheisiin löytyy tältä sivustolta. Myös vaalikoneesta voi käydä katsomassa minun vastaukset. Ja jos ette halua äänestää minua, niin kannattaa käydä tutustumassa muihin yli neljäänsataan ehdokkaaseen. Tärkeintä on että käytätte äänioikeuttanne, ja näytätte, että meidän asioilla on väliä!

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

3.4.2021 klo 17.48, Asswiper kirjoitti:

Hei kaikki! Olen ehdokkaana näissä vaaleissa, numerolla 89. Minun kirjoituksia ja kannanottoja eri aiheisiin löytyy tältä sivustolta. Myös vaalikoneesta voi käydä katsomassa minun vastaukset. Ja jos ette halua äänestää minua, niin kannattaa käydä tutustumassa muihin yli neljäänsataan ehdokkaaseen. Tärkeintä on että käytätte äänioikeuttanne, ja näytätte, että meidän asioilla on väliä!

Äänestin!

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei kaikille ja muistakaa äänestää Tehyn vaaleissa, vielä on äänestysaikaa jäljellä. 

Olen Miina Mutka sairaanhoitaja Mikkelistä ja olen ehdolla vaaleissa numerolla 300. Työskentelen Mikkelin keskussairaalassa konservatiivisella osastolla. Tällä hetkellä olen opintovapaalla, silä opiskelen oikeustradenomiksi. Opinnot ovat opparia ja harjoittelua vailla valmiina. Olen hyvin kiinnostunut työoikeudesta ja tes:stä. Opinnäytetyöni aiheena olikin sairaanhoitajien ja ensihoitajien tietoisuus KVTES:stä. Haaveena minulla olisin tulevaisuudessa yhdistää nämä kaksi ammattia ja toimia hoitajien puolesta puhujana ja apuna työehtosopimusasioissa. 

vaalimainos_Mutka.jpg

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...