Jump to content
MAINOS

Oma käytös ja huono päivä yms


<sister>

Recommended Posts

Mitä mielestänne asiakas /potilas /omaiset voivat aistia hoitajan käyttäytymisestä ja tavasta toimia? 

Saako se oma turhautuminen, huono päivä näkyä heille? 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
32 minuuttia sitten, <sister> kirjoitti:

Mitä mielestänne asiakas /potilas /omaiset voivat aistia hoitajan käyttäytymisestä ja tavasta toimia? 

Saako se oma turhautuminen, huono päivä näkyä heille? 

Ei.Eikä myöskään hoitajan huono päivä muihin työkavereihin.Mutta jos perusluonne on sellainen " huono päivä".

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Huono päivä ei saa koskaan näkyä potilaille/omaisille yms. Valitettavasti sitäkin näkee. 

Työkavereiden kanssa taas. Aina ei voi olla hyvä päivä, aina ei jaksa "small talkia" eikä kaikkien kanssa tarvitse olla kavereita. Mutta **ttuilun ja muun vastaavan huonon käytöksen voisi jättää vaikka sinne kotiin. Huono käytös ei helpota työntekoa ja aivan varmasti saa muidenkin mielialan matalaksi. Joillakin vaan tuntuu aina olevan huono päivä. Sellaisten kannattaisi miettiä syitä sille ja tehdä jotain asialle. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

5 tuntia sitten, Jokuvaaan kirjoitti:

Huono päivä ei saa koskaan näkyä potilaille/omaisille yms. Valitettavasti sitäkin näkee. 

Työkavereiden kanssa taas. Aina ei voi olla hyvä päivä, aina ei jaksa "small talkia" eikä kaikkien kanssa tarvitse olla kavereita. Mutta **ttuilun ja muun vastaavan huonon käytöksen voisi jättää vaikka sinne kotiin. Huono käytös ei helpota työntekoa ja aivan varmasti saa muidenkin mielialan matalaksi. Joillakin vaan tuntuu aina olevan huono päivä. Sellaisten kannattaisi miettiä syitä sille ja tehdä jotain asialle. 

Valitettavasti tälläiseen törmää yllättävän usein.Itse olen vaihtanut työpisteitäkin sen takia että ei jaksa kestomököttäjiä sekä vittuilijoita.Varsinkin kun esimiehet tiedostaneet tilanteet jo kauan mutta ala-arvoinen toiminta saanut vain jatkuu.Ai niin! Parijonohan on oven takana.Toivottavasti nykyään turvavälein!

  • Tykkää 1
  • Haha 1
  • Kiitos 1
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minusta se viestii epäammattimaisuudesta, ei meidän hoitajien kuulu purkaa omaa pahaa oloaan potilaisiin, asiakkaisiin tai omaisiin..

Oli syy mikä tahansa, jos työhönsä on turhautunut, kypsä eikä koe siitä iloa, olisko se merkki vaihtaa alaa? 

Kuuluuko teidän mielestä hoitajan pyytää anteeksi huonoa käytöstään? 

Muokattu - <sister>
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
20.3.2021 klo 21.50, <sister> kirjoitti:

Mitä mielestänne asiakas /potilas /omaiset voivat aistia hoitajan käyttäytymisestä ja tavasta toimia? 

Saako se oma turhautuminen, huono päivä näkyä heille? 

Kaikki päivät ei voi olla yhtä auringonpaistetta, oli töissä missä tahansa. Kun minulla on päivä, jolloin harmittaa, niin yleensä kerron avoimesti kollegoille, että nyt on menossa vähän heikompi päivä. Asukkaiden ja omaisten edessä yritän pitää tietysti ammatillisen olemuksen. 

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 10 kuukautta myöhemmin...

On hoitajia joilla tuntuu olevan huono päivä joka päivä. Naama nurinpäin tullaan töihin ja ei vahingossakaan tervehditä työkaveria. Eikä edes viitsitä vastata tervehdykseen jos itse hyvät huomenet toivottaa. Ei edes alkeellisimpia hyviä käytöstapoja mitä nyt luulisi ainakin aikuisen tietävän...mutta kun ei. On ikävä tunne, kun kohdellaan kuin ilmaa..monet itkut olen salaa osaston wc:ssa itkenyt työkaverin ikävän käytöksen vuoksi. Ja vielä kun olen " vain" sijainen, niin en todellakaan ole monelle mitään...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on töissä nykyään huono päivä joka päivä, ihan työn taakasta johtuen, stressistä, kiireestä, välinpitämättömyydestä ..... en silti koskaan siirrä huonoa oloani potilaisiin. Pomolle annan kyllä piikikästä palautetta tarvittaessa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

ei missään nimessä saa näkyä potilaalle eikä työkaverille. oma huono päivä on oma asia. tietysti voi sanoa että on vaikeampi päivä jostain syystä mutta vähintään asiallinen ja peruskohtelias pitää ehdottomasti olla kaikkille työpäivän aikana. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...