Jump to content
MAINOS

Osavuosityö?


Ativan5mg

Recommended Posts

Moikka, onko täällä ketään joka tekisin hoitoalan töitä osavuotisesti? Eli esim. talvet töissä mutta kesällä heittäytyisi omalle lomalle 2-3 kuukaudeksi? Itse olen tällaista suunnitellut. Eletään vain kerran, enkä haluaisi työn vievän ainoan elämän arkea täysin. Kokemuksia?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Enpä usko,että onnistuu,osa-aikaisuutta saadaan vaan oikeista syistä. Ei Hoitoalalla voi oikein missään paikassa voi näin tehdä. Niin keikkaa voi tietenkin valita,silloin kuin itse tykkää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ehkä vuokratyö firmoissa tää voisi onnistua🤔

Tarkoitan tällä siis niitä firmoja missä saat valita mitä teet, milloin ja kuinka paljon. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1 tunti sitten, Outipop1 kirjoitti:

Ehkä vuokratyö firmoissa tää voisi onnistua🤔

Tarkoitan tällä siis niitä firmoja missä saat valita mitä teet, milloin ja kuinka paljon. 

Yksi keski-ikäinen neito painoi puolivuotta kolmen eri keikkafirman kautta duunia ja sitten aina vietti puoli vuotta afrikassa jossa hänellä on talo ym. En ota muuten kantaa mutta silloin kun törmättiin niin Tiina oli aina vedossa.Tämä oli ennen koronaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

8 tuntia sitten, Sebucom60 kirjoitti:

Yksi keski-ikäinen neito painoi puolivuotta kolmen eri keikkafirman kautta duunia ja sitten aina vietti puoli vuotta afrikassa jossa hänellä on talo ym. En ota muuten kantaa mutta silloin kun törmättiin niin Tiina oli aina vedossa.Tämä oli ennen koronaa.

Tämä kuulostaa hyvältä. Ja jos positiivisia asioita haluaa löytää hoitoalalta niin yksin niistä on juuri se, että töitä on ilman vakipaikkaakin ja voi tehdä keikkalaisena  vaikka millaisia työputkia ja sitten pitää omaa lomaa. Itse en enää vakituista työtä edes halua hoitoalalta sitten kun tätä vakipaikasta lähden. Ja tuskin edes saan koska hoitoalalta tuntuu olevan kaikista vaikein saada vakituista työpaikkaa :D 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...