Jump to content
MAINOS

Huippumyyjä


kukkis.

Recommended Posts

A-lehdillä tienaa jopa 5000-6000 €/kk. Takuu palkkakin on vähintään 12 €/tunti. Jos teen 8 tunnin työpäivän tienään kuukaudessa 1920 €. Omassa työpaikassani lähihoitajan bruttopalkka on pienempi, ja he ovat sentään huippuhoitajia. Sairaanhoitajana tienään 2300 €/kk. Olen mielestäni huippu sairaanhoitaja. Tälläkin hetkellä lehden myyminen on arvostetumpaa työtä kuin hoitajien. Tuntematonta lainatakseni, kyl mää ny oo ku klapil päähän lyötynä. 

Ketä mä tästä kiitän ????

Suuret kiitokset kaikille hoitajille, jotka eivät arvosta itseään ja työtään ja seuraavat kuin lampaat, kun pomo käskee. Seuraavat kiitokset menee Tehylle, kun sen työ on niin näkymätöntä voivottelua, ettei sitä pientä ininää kuule kukaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

12 tuntia sitten, kukkis. kirjoitti:

Suuret kiitokset kaikille hoitajille, jotka eivät arvosta itseään ja työtään ja seuraavat kuin lampaat, kun pomo käskee. Seuraavat kiitokset menee Tehylle, kun sen työ on niin näkymätöntä voivottelua, ettei sitä pientä ininää kuule kukaan.

Näinpä ja taivahan tosi. En jaksa ymmärtää hoitoalan ihmisten ainaista valitusta palkoista yms. mutta kun tätä palstaa lukee, vallan järkyttää kuinka vähän hoitajat ovat tietoisia oikeuksistaan ja suurin osa omista kollegoistani valittaa selän takana mutta esimiehen edessä onkin toinen ääni kellossa. "Mä nyt otin ylityöt vapaana ku se sopi mulle paremmin...ei tääl koskaan oo mitään sattunu vaikka työntekijöitä yks vuorossa viikonloppuna...ei kukaan oo koskaan sairastunu viikonloppuna... ". Hoitajat ihan ite pilaa etunsa. Olen aina saanut yksin taistella oikeuksia vastaan työpaikalla ja työssä jaksamisen eteen. Tiedän toki myös velvollisuuteni. Luottamusmiehet ja työsuojeluvaltuutetut ikävä kyllä ovat aivan pihalla työehtosopimuksista yms..ainakin mun työpaikassa. Usein olen joutunut itse kertomaan heille, miten esim. niinkin yksinkertainen asia kuin ylityökorvaus menee tai voiko esimies määrätä ylitöihin. Ja hyvin usein saan kuulla että "kyllä voi hätätyön nimissä määrätä tekemään puuttuvan vuoron". Hoh hoi, olen jokseenkin niin kyllästynyt etten viitsi asiaa enää edes korjata. Minua pidetään nyt varmaan ylimielisenä, mutta kyllä ihmettelen välillä miten hoitoalalla on niin tyhmiä tai tyhmän oloisia ihmisiä. En itsekään älykkö ole ollenkaan mutta edes se maalaisjärki ja lukemisen taito on... 

Otin eräässä työsuojeluasiassa yhteyttä ylempään tahoon, asiassa, mistä muutkin hoitajakollegat ovat olleet huolissaan, mutta ikävä kyllä tiedän sen, että kun esimies ottaa asian esille niin katseet kohdistuu minuun ja muut vaikenee. 

Useimmiten hoitotyössäni olen aina pitäny hoidettavista enemmän kuin hoitajakollegoista. Kokemuksia muilta?

  • Tykkää 3
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...