Jump to content

Foibe-kodit Vantaalla

Recommended Posts

Posted

Onko kellään kokemuksia Foibesta? Sairaanhoitajan paikka näyttäis olevan taas hakusessa.

MAINOS
Guest Kehäkukka
Posted

Tiukalla miehityksellä mennään...

Posted

Kaikki lupaukset ja sopimukset kannattaa ottaa kirjallisena, ennen kuin sanot itsesi irti edellisestä työpaikasta. Suullinen sopimus ei heillä päde.

Posted

EN KOSKAAN aio keikkailla heillä !

lupauksia, lupauksia tulee mutta totuus ihan muuta, pidä varasi.

Posted

Joopa joo...mä kävin haastattelussa ja sanottiin että oman koulun entiset oppilaat ovat tietty etusijalla...ja työhönottaja sano:"älä ota keikkaa muualta niille vkoille,kyllä meillä on sulle hommia".  No,kun sitten soittelin sinne 2vkoa ennen työn alkamista,niin tää täti sano ettei ole töitä nyt,sorry! angry.png

Eikä kamunikaan joka oli kiinnostunut paikasta keikka mielessä,ole kuullut heistä sen koommin. Lupailevat..lupailevat..

Posted

SAMALLAINEN ON MYÖS SENIORISÄÄTIÖ HELSINGISSÄ VAIHTUVUUS ISOA JA EDELLINEN EI TIEDÄ MITÄ SIJAINEN TAI APULAINEN SOPINUT JA EIKÄ PIITTAA

MUUTENKAAN TYÖEHTOSOPIMUKSISTA  ONKO KOKEMUKSIA

Posted

SAMALLAINEN ON MYÖS SENIORISÄÄTIÖ HELSINGISSÄ VAIHTUVUUS ISOA JA EDELLINEN EI TIEDÄ MITÄ SIJAINEN TAI APULAINEN SOPINUT JA EIKÄ PIITTAA

MUUTENKAAN TYÖEHTOSOPIMUKSISTA  ONKO KOKEMUKSIA

Ei enää Capslock - kirjoituksia kiitos! Sen saa pois sieltä vasemmasta laidasta...

Sorry OT.

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

• 3 weeks later...
Posted

Mun kokemus Foibesta Vantaalla on ihan samanlainen kuin edellisillä kirjoittajilla. Aloitin työt paikassa nopeasti (seuraavana tai sitä seuraavana pnä) työhönottohaastattelun jälkeen ja haastattelussa ekonomijohtaja ja johtava sh sanoivat että työsopimus tuodaan pian allekirjoitettavaksi. No eipä tietenkään tuotu koko aikana! Lopetin työt suosiolla vajaan kolmen kuukauden jälkeen. Todella alhainen miehitys, siivoukset, pyykkihuolto, tiskaaminen ja ruuanlaitto ( aamupuuro ym) kuuluu hoitajien työhön. Hoitajien omaa taukotilaa ei ainakaan silloin ollut.

"Ja se puhelinnumero mun taskussa , rakas, luulin että se olet sinä" (Lapinlahden Linnut: Älä viskaa mua pihalle)

• 4 weeks later...
Posted

Ihan hämärä työnantaja. Palkat maksetaan miten sattuu ja työehdoista, työsopimuksista tai esimiehistä ei tietookaan. Ja alimiehityksella mennään kaiken aikaa ja tuntuu että sinne otetaan millasii keikkalaisii vaan, hyvin vois vaan soittaa et onko keikkaa, mennä keikalle tyhjentää lääkekaappi ja kadota sen siliän tieän, kukaan ei oo kyselemäs perään *pyhimys*

• 5 months later...
MAINOS

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...