Jump to content
MAINOS

Miten koet ane-passari-instrumentoivahoitaja työnkierron?


Nepparikorva

Recommended Posts

Onko teillä käytössä tuota ane-passari-instrumentoivahoitaja -kiertoa? Kuinka yleistä kiertokäytäntö on? Miltä se tuntuu käytännössä? Tuleeko toisesta ns. vahvempi puoli? Mites päivystysvuorot, voitteko tehdä ne ns. vahvemmalla puolella?

Mietityttää kovin, koska minulla on tunnelma, että tahtoisin työskennellä tulevaisuudessa instrumentoivanahoitajana/passarina. Kuulopuheiden mukaan meidän leikkurissa tulevaisuuden trendi olisi, että hoitaja hallitsee molemmat puolet.  :-Olen siis suuntaamassa itseäni pikkuhiljaa salin puolelle, kunhan aika on kypsä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kuten toisaalla sanoin. Tykkään kierrosta. Alussa tietysti aloitetaan yhdestä (ensin passari, sitten instrumentteli), mutta sen jälkeen kiertoon vaan. Tosin välillä leikkurissa on anestesiologian palkkalistoilla olevia anestesiahoitajia, jotka siis tekevät vain anea.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toimii varmasti paikoissa, missä on vähän erikoisaloja, eli vaikka yksi tai kaksi erikoisalaa, tai jonkinlainen päiväkirurgia. Ei varmaankaan toimi isossa leikkurissa missä on paljon erikoisaloja. Itse olen ollut töissä vain Suomen suurimmassa keskussairaalassa ja sitten Suomen ykkössairaalassa, molemmissa oli niin paljon erikoisaloja etten olisi voinutkaan kuvitella klaaraavani molempien puolien hommat.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

:- Niinpä. Täällä leikataan mm. niin gastrot, urot, verisuonet kuin ortopedisetkin ja päiväkirralta tulevat. On korvaa, silmää ja jos jonkinmoista elintä. Laaja skaala toki kiehtoo, mutta jos soppaan lisätään anestesiahoitajan työt niin saattaapa mennä jokunen aika ennenkuin tunnen pienintäkään ammatillista hallintaa.  ::)

Kaikesta huolimatta koitan itseni saliin ängetä ja oh:n kanssa keskusteluja käydä innottomuudestani työnkiertoon.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...