Jump to content
MAINOS

Vaalihuumoria - kevennyksiä vaalitaistoon

OldOne

Recommended Posts

No eiköhän se nyt teillekin tule kun teidän kokousehdokasta siinä haastatellaan. ;D

No hei, en mää kuulu tilaajiin enkä o sitä lukenut, sinähän siitä kerroit artikkelin bongannees.  :D

MAINOS
  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Sattuu tämä SKP:läinen olemaan naapurihuoneessa työpaikalla, niin ei voi välttyä noilta lehdiltä jotka aiheuttaa mulle ihottumaa  ;D

Live Healthy Die Anyway

Guest mielenterveystyöntekij

Sattuu tämä SKP:läinen olemaan naapurihuoneessa työpaikalla, niin ei voi välttyä noilta lehdiltä jotka aiheuttaa mulle ihottumaa  ;D

No ootpa epämääräises duunimestas  ;D

Ai. Minä jo säihkähdin, että Smeichel on mennynnä sekaisin ja vaihtanut porukkaa ihan urakalla:) Toisaalta sinulla on kait näitä monenlaisia virikkeitä siellä paljonki... ;D

Noh, oliko hyvä juttu edes?

No ootpa epämääräises duunimestas 

Kyllähän sä tiedät.

Ai. Minä jo säihkähdin, että Smeichel on mennynnä sekaisin ja vaihtanut porukkaa ihan urakalla:) Toisaalta sinulla on kait näitä monenlaisia virikkeitä siellä paljonki... ;D

Noh, oliko hyvä juttu edes?

Lehden huomioon ottaen ihan asiallinen sen kaksi lausetta minkä pystyi lukemaan, sitten alkoi tulla rakkuloita sormiin ja silmiä kirvelee  ;D

Live Healthy Die Anyway

Noh. kerrohan hälle terkut... ;D

Ja varohan, ettei tulee likaa ihottumaa, siittä voi tulla vielä kroonista..., tämän takia minä ainakin pysyn erossa kaikista tälläisestä ;D

No ootpa epämääräises duunimestas  ;D

No on kyllä, Smeichel eikö toi o työpaikkakiusaamista että sua pakotetaan lukemaan lehtiä joista saat näppylöitä?

• 1 month later...

Husin intranet varoittanee sähköpostin käytöstä tehyvaalissa ainaski muiden vaaliliittojen kuin vv:n osalta  :D

Siis;

"Käytä sähköpostia oikein

Viime aikoina monet huslaiset ovat saaneet HUS:n sähköpostiosoitteisiinsa sähköpostiviestejä, joissa on käyty poliittista keskustelua, otettu puoluepoliittisesti kantaa ajankohtaisiin asioihin ja ilmoitettu ehdokkuudesta vaaleissa."

Joo, ymmärrän ton ihan hyvin. Meilläkin tulee esim esimiehiltä ylihoitajia myöten jotain Viking Linen ja jonkun meikkifirman mainoksia yms ketjukirjeenä. En ihmettele yhtään että joku on vetäny herneet nenään.

Joo, ymmärrän ton ihan hyvin. Meilläkin tulee esim esimiehiltä ylihoitajia myöten jotain Viking Linen ja jonkun meikkifirman mainoksia yms ketjukirjeenä. En ihmettele yhtään että joku on vetäny herneet nenään.

Joo mäkin ymmärrän. Esimerkiksi viime kuntavaaleissa erästä nimeltä mainitsematonta hlöä ja hänen edustamaansa järjestöä..niin kuitenkin siis stadin sivistystoimen plm sai julkisuutta jopa iltapäivälehdissä laitettuaan ehdokas mainontaansa muutaman tuhannen stadin sähköpostijakeluun. No tekevälle sattuu.

Mutta siis tää mun "huumorikin" tais jäädä avautumatta; että VV:t vois oikeastaan Husin varoittelun jälkeen jakaakin ilosanomaansa kun se ei ole puoluepoliittisesti kantaa ottavaa, vaan sitoutumatonta, toisin kuin toisilla. 

No oikeesti Husi vois olla huolissaan muustakin kuin siitä että joku on erehtynyt tyhmyyksissään laittaan liittovaalipropagandaa sähköpostijakeluun. Olin syksyllä havaitsevanani Husissakin jatkuvaa  jopa tuhansien jakeluina menneitä parjaus/valtapeli sähköpostituksia, mutta sehän ei olekaan politiikkaa vaan keskustelua.   

Mutta siis tää mun "huumorikin" tais jäädä avautumatta; että VV:t vois oikeastaan Husin varoittelun jälkeen jakaakin ilosanomaansa kun se ei ole puoluspoliittisesti kantaa ottavaa, vaan sitoutumatonta, toisin kuin toisilla 

Juu, kyl se aukes msh. Itseasiassa se koskee koko tehy vaaleja koska kaikkihan rummuttaa etteivät tehyssä ole politiikkaa tekemässä.  :D

• 2 weeks later...

voi helevata että toi Osku on nuoreks mieheks ruma ;D

btw Teemu montako huikkaa viskiä tarjoot mun ja muijan äänistä seuraavilla edunvalvontapäivillä? >:D

"to ride,shoot straight and speak the truth"

voi helevata että toi Osku on nuoreks mieheks ruma ;D

hehhe, onneks vaimolle kelpaa, se riittää.  >:D

Tuli mieleen Osku sun liittokokousvaalin ehdokasnumerosta (69), että eihän oo vaalien jälkeen tulossa mitään Vanhasen kaltaista lööppijulkisuutta  ::) Kannattaa pysyä poissa sähköpostin luota yömyöhäällä  ;D

Sisäisesti latino

Tuli mieleen Osku sun liittokokousvaalin ehdokasnumerosta (69), että eihän oo vaalien jälkeen tulossa mitään Vanhasen kaltaista lööppijulkisuutta  ;D Kannattaa pysyä poissa sähköpostin luota yömyöhäällä  ;)

Hehe, kyl mä lähettelen tuhmia viestejä välillä.... vaimolle  ::)

Vaasa-Pori 1-0

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1669428

Sama suunta jatkunee kohti kesää ja sen ylikin ;D

Pohojanmaalla intoa ja harrastajia riittää ainakin ikiomaan "jojo-palopeliinsä", mutta lätkästä ne ymmärtää senverran kun sika pohojantähärestä. Toisin on Satakunnassa;

http://www.hs.fi/urheilu/jaakiekko/smliiga/artikkeli/%C3%84ss%C3%A4t+vei+Sportia+rumin+lukemin+Porissa/1135244898299

Voi helkkari, kylläpä tämä palsta on mennyt hiljaiseksi äänestyksen alettua. Vastako tuloksen selvittyä on odotettavissa uutta aktiivisuutta 8)

Hyvää ja rahakasta pääsiäistä sitten kaikille!

MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...