Jump to content
MAINOS

Vaalihuumoria - kevennyksiä vaalitaistoon

OldOne

Recommended Posts

Sit kun lähetään ehdolle, tehdään se sit 100 lasissa (kts liite) . Silver Dragon Tattoo Shop Kaisaniemessä, voin suositella  :)

___osku_thumb.jpg

MAINOS
  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Joo huivit mäkeen, tatska se pitää olla. Ja hei, Juhan kanssa jo sovittiin että jos läpi päästään, tukka lähtee. Joten kannattaa äänestää :)

Aika hiljainen ollu tällä foorumilla mutta nyt on pakko todeta et ei helvetti mikä jätkä

Pitäskö toi ottaa nyt positiivisesti vai negatiivisesti? :)

Aika hiljainen ollu tällä foorumilla mutta nyt on pakko todeta et ei helvetti mikä jätkä

Pitäskö toi ottaa nyt positiivisesti vai negatiivisesti? :)

Kyl mä oon edelleen ihan huulet pyöreenä mut ehdottomasti silti ihan positiivisessa mielessä

Okei, tos on sen tatskashopin osote jos haluut samanlaisen ;)

Edelleen, ei helvetti mikä jätkä  :)

Myönnän,mua vedätettiin oikein kunnolla

Meni muhun ihan täydestä ekat 10 sek :) Pidin jo Oskua ihan kahjona  :nauraa:

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Onko tuo joku esto tietyille sivuille yrittäjille, vai onko AA: lla loppunut rahat ylläpitää sivustoa? Ajattelin vain, että tuollaisia sivustojen sulkuja on tullut aina, kun jotain epäselvyyksiä on tullunna, kuten esim. sillä wincapitalla,,,;D

Ei vaitiskaa, olisko kysessä heillä joku elämää suurempi päivitys?

Guest mielenterveystyöntekij

Onko tuo joku esto tietyille sivuille yrittäjille, vai onko AA: lla loppunut rahat ylläpitää sivustoa? Ajattelin vain, että tuollaisia sivustojen sulkuja on tullut aina, kun jotain epäselvyyksiä on tullunna, kuten esim. sillä wincapitalla,,,:D

Hienostihan noi AA:n sivut pelittää. Jospa bannit koskee vaan Oskua ja Vapaata ;D

Onko tuo joku esto tietyille sivuille yrittäjille, vai onko AA: lla loppunut rahat ylläpitää sivustoa? Ajattelin vain, että tuollaisia sivustojen sulkuja on tullut aina, kun jotain epäselvyyksiä on tullunna, kuten esim. sillä wincapitalla,,,:)

Hienostihan noi AA:n sivut pelittää. Jospa bannit koskee vaan Oskua ja Vapaata ;D

Noniin niin, siks mä tässä anelenkin lakki kourassa bannien perumista :D

No niin taas on sivut auki, eikä me ketään bännätä sieltä (edes Oskua). Oskuhan saattaa löytää sieltä hyvän ehdokkaan jota äänestää  ;D

Mä voin laittaa sulle henkilökohtaisen vaalimainoksen sitten kun saan ne valmiiksi.  :D

Live Healthy Die Anyway

En tiedä onko tämä osio oikea paikka, mutta uusimmassa Tiedonantajalehdessä (Suomen Kommunistisen Puolueen Pää-äänenkannattaja) oli oikein hyvä juttu Vapaista Vaikuttajista  ;D

Live Healthy Die Anyway

Miten sinulle Smeishel tulee kommunistien lehti? Siehän varsinainen kaveri olet...?

Jos se juttu on niin hyvä, niin laita tulemaan se meillekin ;D

Joo, tosiaan jos teillä siellä AA:ssa on niitä isompikin nippu niin laita mullekkin yks kopio tulemaan. Jutut omasta vaaliliitosta kiinnostaa aina.  ;D

No eiköhän se nyt teillekin tule kun teidän kokousehdokasta siinä haastatellaan. ;D

Ai ketä?

Niin, et vastannut, että mitenkä niitä sinulle tulee, oletko liittynyt jo niihin?

MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...