Jump to content
MAINOS

Vaalihuumoria - kevennyksiä vaalitaistoon


OldOne

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 79
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Joo huivit mäkeen, tatska se pitää olla. Ja hei, Juhan kanssa jo sovittiin että jos läpi päästään, tukka lähtee. Joten kannattaa äänestää :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aika hiljainen ollu tällä foorumilla mutta nyt on pakko todeta et ei helvetti mikä jätkä

Pitäskö toi ottaa nyt positiivisesti vai negatiivisesti? :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aika hiljainen ollu tällä foorumilla mutta nyt on pakko todeta et ei helvetti mikä jätkä

Pitäskö toi ottaa nyt positiivisesti vai negatiivisesti? :)

Kyl mä oon edelleen ihan huulet pyöreenä mut ehdottomasti silti ihan positiivisessa mielessä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko tuo joku esto tietyille sivuille yrittäjille, vai onko AA: lla loppunut rahat ylläpitää sivustoa? Ajattelin vain, että tuollaisia sivustojen sulkuja on tullut aina, kun jotain epäselvyyksiä on tullunna, kuten esim. sillä wincapitalla,,,;D

Ei vaitiskaa, olisko kysessä heillä joku elämää suurempi päivitys?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Onko tuo joku esto tietyille sivuille yrittäjille, vai onko AA: lla loppunut rahat ylläpitää sivustoa? Ajattelin vain, että tuollaisia sivustojen sulkuja on tullut aina, kun jotain epäselvyyksiä on tullunna, kuten esim. sillä wincapitalla,,,:D

Hienostihan noi AA:n sivut pelittää. Jospa bannit koskee vaan Oskua ja Vapaata ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko tuo joku esto tietyille sivuille yrittäjille, vai onko AA: lla loppunut rahat ylläpitää sivustoa? Ajattelin vain, että tuollaisia sivustojen sulkuja on tullut aina, kun jotain epäselvyyksiä on tullunna, kuten esim. sillä wincapitalla,,,:)

Hienostihan noi AA:n sivut pelittää. Jospa bannit koskee vaan Oskua ja Vapaata ;D

Noniin niin, siks mä tässä anelenkin lakki kourassa bannien perumista :D
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No niin taas on sivut auki, eikä me ketään bännätä sieltä (edes Oskua). Oskuhan saattaa löytää sieltä hyvän ehdokkaan jota äänestää  ;D

Mä voin laittaa sulle henkilökohtaisen vaalimainoksen sitten kun saan ne valmiiksi.  :D

Live Healthy Die Anyway

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En tiedä onko tämä osio oikea paikka, mutta uusimmassa Tiedonantajalehdessä (Suomen Kommunistisen Puolueen Pää-äänenkannattaja) oli oikein hyvä juttu Vapaista Vaikuttajista  ;D

Live Healthy Die Anyway

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo, tosiaan jos teillä siellä AA:ssa on niitä isompikin nippu niin laita mullekkin yks kopio tulemaan. Jutut omasta vaaliliitosta kiinnostaa aina.  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No eiköhän se nyt teillekin tule kun teidän kokousehdokasta siinä haastatellaan. ;D

Ai ketä?

Niin, et vastannut, että mitenkä niitä sinulle tulee, oletko liittynyt jo niihin?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...