Jump to content
MAINOS

Tehyn ulkopuolisten ajatuksia Tehyn vaaleista


Vieras: mielenterveystyöntekij

Recommended Posts

Mä toivon kyllä ihan samaa. Kovasti peräänkuulutetaan asiallista keskustelua, silti avaukset on tämmösiä. Oikeesti, tätä palstaa seurataan aika laajallti, kyllä antaa hemmetin hyvä kuvan ulkopuolisille alan suurimman liiton vaaleista. Saatikka äänestäjille. Nyt pitäs saada nukkuvat liikkeelle että saatas äänestyprosentti kohoamaan  ja sitä kautta uskottavuutta koko liitolle. Tämä touhu ei kyllä hirveesti sitä edistä. :-  Noh, nyt ei ainakaan kukaan voi enää sanoa että VV mesoaa täällä yksinään, se tietysti on positiivista  :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 55
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Olen tänään kuunnellut mm. Oskun ihannoimaan tri Kiminkistä

Juuh, se mies on saanut taas paljon kirjoituksia aikaan paikallis- ja maakuntalehdessä!

En usko, että ihannoi....

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noh, en ota oskun ja trin suhteenseen enempää kantaa... Osku osaa varmaan itse ihannoida omasta kokemuksestaan. Minä edelleen ihannoin puhtaasti sitä luennointi taitoa, joka pitäisi suomentaa aika monelle meidän HOITAJAN asiakkaalle = potilaalle sekä hoitajalle, esimiehelle sekä lekurille että päättäjälle....

Ja enempää en viitti jauhaa maalaishoitajista tai lekureista...., jos ei oo pakko....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...