Jump to content
MAINOS

Tehyn ulkopuolisten ajatuksia Tehyn vaaleista


Vieras: mielenterveystyöntekij

Recommended Posts

Ehkäpä tästä ketjusta löytyy juuri se syy, miksei muiden ryhmien edustaja kovin suurta ääntä viitsi foorumilla pitää... Se on jälleen VV:n useat ehdokkaat vastaan yksi jäsen (tässä kohtaa näyttää vastustajana olevan msh)...

Ja tämä ehdokas vaikenee jälleen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 55
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Lyrica, for crying out loud. Ensinnäkään msh ei ole näissä vaaleissa ehdokkaana tai äänestäjänä. msh on JHL:län jäsen, ei tehyläinen. Ja edelleen, kaikilla on mahdollisuus tulla mukaan keskusteluun. Esim AA:lla on yli kaksi kertaa niin paljon ehdokkaita kuin meillä, ei tarvi yksin olla ketään "vastaan". :)

Muokkaus:"typoja"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No joo,

kyllä tämä tehyläisenkin silmällä on aika yksipuolista keskustelua.

Ja kai foorumin tarkoitus on olla / oli olla "hoitajien foorumi"?

Vapaat sanoo sivullaan, ettei heillä ole yhtä paljon ehdokkaita kuin "valtapuolueiden liittymillä", pitääkö Vapaat vaikuttajat itseään sitten "pienpuolueiden liittymänä"?

Vinkkinä: vasemmistolla ja sitoutumattomillakin on valtuustovaaliin tietääkseni  yli 60  ehdokasta. Mutta heidän mainostamisensa mahdollisuudet ovat pienet, ei tue puolueet.

Kokkareilla on  näemmä rahaa, hienot sivut.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No joo,

kyllä tämä tehyläisenkin silmällä on aika yksipuolista keskustelua.

Hei mutta tervetuloa mukaan keskustelemaan!  ;)

Vapaat sanoo sivullaan, ettei heillä ole yhtä paljon ehdokkaita kuin "valtapuolueiden liittymillä", pitääkö Vapaat vaikuttajat itseään sitten "pienpuolueiden liittymänä"?

Mielumminkin "ulkopuolueiden"  :)

Mutta heidän mainostamisensa mahdollisuudet ovat pienet, ei tue puolueet.

Talkoilla mennään täälläkin.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lyrica!

Osaatko sitten kertoa yhden pienen jutun... Miksi nämä tehy-vaalit ovat menossa oikeasti siihen suuntaa, että muut vastaan VV. Enkä tarkoita sitä, että meillä on se pj-vaalien ainut vastaehdokas. Siihen ei usko enään kukaan. En jaksa uskoa siihen, että tehy-vassareitten immeiset lähtisi oikeasti kokoomuslaisen ehdokkaan taakse jne...  Eli tarkoitan sitä, että meistä yritetään väenväkisin tehdä jotain punalipun kannattajia tai sitten sitä toista ääripäätä, jotka silloin 40-luvulla tekivät niitä kauheuksia...

Onko se todella niin mahdoton ajatus, että tehyläisyyttä tekevällä tai tehyn-päättäjäksi pyrkivä ei ole mukana MISSÄÄN politiikassa?

Olen saanut sinusta sellaisen kuvan, että olisit vihreiden listoilla... Voin sanoa senkin, että vaimoni, joka on VV: n listoilla ehdokkaana, on niin vihreä, kuin voissa paistais ja sitä kautta voisin lukea joissakin asioissa itteni jopa mukaan samaan AATTEESEEN. Mutta jossain toisissa asioissa olen erittäin kokoomuslainen, mm. joissakin heidän vallan aikana tehdyissä terveydenhuollon uudistuksissa. Taas, jos ajatellaan ihan puhtaasti palkansaajaa, olisin erittäin demari tai vassari, jotka normaalisti tunnetaan "duunarien" puolueina, mutta minulla tökkii se pieni asia, että en voi sairaanhoitajana lukea itteäni duunariksi = teollisuuden työntekijäksi, vaan luen itteni korkeasti koulutetuksi alansa ammattilaiseksi. Keskustalaista minusta ei voi tulla, ku en omista maata, kuin n. 0,5 hehtaaria, joista su voi urin osa on edelleen pankin.... Eli mitä minun pitäisi sitten olla?

Enkö oikeasti voi olla tehyläinen pääluottamusmies ja koulutettu sairaanhoitaja, joka oikeasti haluaa tehdä tehyläistä edunvalvontaa yli 30-vuoden päähän, ilman, että minä olisin vain yhden puolueen merkitty kaveri tai, että tekisin jotain kunnallispolitiikkaa, kun haluan keskittyä koulutetuiden hoitajien asioihin...? Saanko olla poliittisesti sitoutumaton, tehyläisten edustaja?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja minkä ryhmän porukkaa sinä, sh90 olet, kun nyt äkkiä kirjaudut tänne ja mahdoton pommitus alkaa? Todennäköisesti et kuulu kokoomuksen AA: n, kun niitä noin kahtelet;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No joo, arvasin että tämä kysymys tulee.  :nauraa:

Eikös tämä ole vapaa ja mainostuspasta? Tällä palstalla on ikävä taipumus heittäytyä tuttavalliseksi, vaikka alussa taataan "yksityisyys".

Myönnän : ajattelin äänestää Vasemmistoa ja sitoutumattomia, koska heitä tunnen jonkin verran.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kah, minä veikkasin, että sitke tai vassarit...:nauraa: Melkein oikein siis...

Tiiätkö mikä on oikeasti jännää... Meitä haukutaan vassareiksi ja kommareiksi ja sitten vassareitten intohimoilija tulee ja morkkaa meitä. Pitäisi jo päättää, mitä me ollaan tai sitten paremminkin myöntää, ettemme ole sitten niin mitään...., muuta ku tehyläisiä:)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja onko tuttavallisuudessa jotain pahaa? Olen tänään kuunnellut mm. Oskun ihannoimaan tri Kiminkistä ja sieltä jälleen opin, että kaveruus ja toisten arvostaminen ovat niitä hyveitä, miksi me, hoitajat olemme olemassa...:nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen tänään kuunnellut mm. Oskun ihannoimaan tri Kiminkistä

[me=Osku]vetää iltasumpit väärään kurkkuun[/me]

Älä ala julkisesti solvaamaan mua  :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

olen mielestäni kysynyt, en syyttänyt. 

Ah, ku tää foorumi on ihana, ei kerkee kaikkiin, ku kuumana käydään:)

Juu, en muistaakseni edes puhunut sinusta sh90? Pistikö jotenkin omaan nilkaan?

Mielestäni kaveri, joka tulee yhtäkkiä touhuamaan, ei ole edes tuon ajatuksen arvoinen, minun mielestäni, sori:)

Tuota asiaa on jauhettu monessa piirissä, niin tehy-sivuilla, kuin eri puolueiden sivuilla ja normaalissa tehyläisten keskusteluissa... Et sinä sh90 ole vielä niin pitkällä tuolla heitolla, mutta ehkä joskus:)

Muuten, onko tuo 90  sinun syntymävuotesi vai ikäsi?

Vähän hyymoria peliin, nääs...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sori Oksu, Unohdin, että meidän maku on erinlainen:)

Ja juu... Se kaveri on hauska ja puhuu asiaa, mutta koskaan en ole tehnyt duunia, joten lähtökohta heiluu...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen saanut sinusta sellaisen kuvan, että olisit vihreiden listoilla... Voin sanoa senkin, että vaimoni, joka on VV: n listoilla ehdokkaana, on niin vihreä, kuin voissa paistais ja sitä kautta voisin lukea joissakin asioissa itteni jopa mukaan samaan AATTEESEEN. Mutta jossain toisissa asioissa olen erittäin kokoomuslainen, mm. joissakin heidän vallan aikana tehdyissä terveydenhuollon uudistuksissa. Taas, jos ajatellaan ihan puhtaasti palkansaajaa, olisin erittäin demari tai vassari, jotka normaalisti tunnetaan "duunarien" puolueina, mutta minulla tökkii se pieni asia, että en voi sairaanhoitajana lukea itteäni duunariksi = teollisuuden työntekijäksi, vaan luen itteni korkeasti koulutetuksi alansa ammattilaiseksi. Keskustalaista minusta ei voi tulla, ku en omista maata, kuin n. 0,5 hehtaaria, joista su voi urin osa on edelleen pankin.... Eli mitä minun pitäisi sitten olla?

No sun vaan pitää ottaa se RKP:n puoluekirja mistä oot aina haaveillu :nauraa:
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Omituisesti minut blokattin kesken kaiken ulos? En pääse äskeiseltä koneelta tänne, mutta eri koneelta onnistuu...?

Kuten kysyttiin: voi arvailla kumpi 90 on: syntymävuosi vai ikä...

Saako täällä olla uusi tai eri mieltä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Omituisesti minut blokattin kesken kaiken ulos? En pääse äskeiseltä koneelta tänne, mutta eri koneelta onnistuu...?

Kuten kysyttiin: voi arvailla kumpi 90 on: syntymävuosi vai ikä...

Saako täällä olla uusi tai eri mieltä?

Tää alkaa kyl kuulostaa jo ihan liian tutulta. Jos sulla on atk-ongelmia, ota yhteyttä atk-tukeen.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jep. Ongelma ei ole ATK:ssa vaan teillä.

Toisella koneella en voi vastata viestiisi, mutta tällä voin.

Haluaisin keskustella, mutta te haluatte estää sen ATK- ongelmiin vedoten.

Niitähän ei ole, ette vaan halua tänne toisenlaisia mielipiteitä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hohhoijaa, älä viitti. Kyllä joo, tämä on salaliitto. Toi sun äkkiryntäys on onneks niin läpinäkyvä, että sun kommentit voi sivuuttaa ihan rauhassa. Heikosti menee jos pitää omaa asiaansa ajaa tuolla tavalla. Tälleenhän täällä saadaankin oikeaa keskustelua aikaiseksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niitähän ei ole, ette vaan halua tänne toisenlaisia mielipiteitä.

-Hyvä toveri, sinun tähän mennessä "herättämäsi keskustelu" ei ole ainakaan kannattamani vasemmistoliiton asiaa ajavaa vaan päinvastoin. Usko pois.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuten kysyttiin: voi arvailla kumpi 90 on: syntymävuosi vai ikä...

18-19-vuotias ei voi olla vielä sh, joten se siitä sitten.

Kummastelen miksi kaikkien mielipiteiden pitää olla niin kovin hyökkääviä, mikä ihme taistelutanner tämä on? Luulisi, että jokaisen mielenkiinto olisi kuitenkin ihan siinä Tehyn kehittämisessä, tällainen vääntö on ihan energianhukkaa. Rakentavaa, perusteltua keskustelua kiitos, ei voi olla liikaa vaadittu koulutetuilta ihmisiltä  :nauraa:

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...