Jump to content
MAINOS

Tehyn ulkopuolisten ajatuksia Tehyn vaaleista


Vieras: mielenterveystyöntekij

Recommended Posts

Vieras: mielenterveystyöntekij

Tänään varmistui ryhmämme ehdokkaiden lopullinen määrä. Alustavien tietojen mukaan Vapaat Vaikuttajat sai kokoon 66 valtuustoehdokasta ja liittokokousehdokkaita 81. Nyt on oikeasti vaihtoehto jota äänestää.

Hieman vaan vaikuttaa Huussi keskeiselle. - Ei sillä että Huussis mitää vikaa olisi  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 55
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Hetkinen, aika vahvasti sanottu, että huusi keskeiseltä näyttää... Suosittelen sinulle mielisairaanhoitaja opettelemaan hieman maantiedettä... Oulun seutu on aika kaukana jopa ulkohuussista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Hetkinen, aika vahvasti sanottu, että huusi keskeiseltä näyttää... Suosittelen sinulle mielisairaanhoitaja opettelemaan hieman maantiedettä... Oulun seutu on aika kaukana jopa ulkohuussista.

No korjataan sitten; että onpas Huussi ja Oulun seutu keskeinen ehdokasasettelu. On sitä nääs elämää Oulun ja Huussin ulkopuolellakin :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tänään varmistui ryhmämme ehdokkaiden lopullinen määrä. Alustavien tietojen mukaan Vapaat Vaikuttajat sai kokoon 66 valtuustoehdokasta ja liittokokousehdokkaita 81. Nyt on oikeasti vaihtoehto jota äänestää.

Hieman vaan vaikuttaa Huussi keskeiselle. - Ei sillä että Huussis mitää vikaa olisi  :)

Jokos sä olet vaihtanut JHLlän tehyyn että pääset äänestämään? :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Jokos sä olet vaihtanut JHLlän tehyyn että pääset äänestämään? :)

Ei tarvetta vaihdoksiin. Toi VV:n ehdokaslistakin vaikuttaa niin aneemiselle, ettei ainakaan se innosta äänestään  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Noh. Onneksi asian ei pitäisi JHL: n kaveria edes kiinnostaa, joten jättäkäämme aihe tehyläisille?

Ainahan täällä forumilla on kiinnostuttu sisarjärjestöjenkin valinnoista :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jokos sä olet vaihtanut JHLlän tehyyn että pääset äänestämään? :)

Ei tarvetta vaihdoksiin. Toi VV:n ehdokaslistakin vaikuttaa niin aneemiselle, ettei ainakaan se innosta äänestään  :)

Niin joo tosiaan, Pernu ja ne muut sun kaverit on tosiaan siellä toisella listalla. Ikävää ettei hekään ole saaneet sua vakuuttumaan että JHLlän vaihto Tehyyn kannattaa aina ^-^
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toi VV:n ehdokaslistakin vaikuttaa niin aneemiselle, ettei ainakaan se innosta äänestään  :)

-Tämänkaltaiset hienot mielipiteet pistävät kyllä suuresti miettimään oman poliittisen suuntautumisen järkevyyttä/hyötyä. 

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin, saahan sitä olla kiinnostunut, mutta jotenkin tuntuu, että sinusta kaikki muut, paitsi vasemmistoliitto ja JHL on jotenki outoa ja muistat aika hyvin tuoda sen julki...

Sääli vaan, että tuo sinun politikointi on aika läpinäkyvää... Sillä olen kuitenkin "pitänyt" jopa sinunkin joitakin mielipiteitäsi järkevinä, mutta nyt alkaa vain tuntumaan, että ainoa motiivisi on purkaa jotain antipatioita Vapaita Vaikuttajia kohtaan. Korjaa, jos olen väärässä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Sillä olen kuitenkin "pitänyt" jopa sinunkin joitakin mielipiteitäsi järkevinä, mutta nyt alkaa vain tuntumaan, että ainoa motiivisi on purkaa jotain antipatioita Vapaita Vaikuttajia kohtaan. Korjaa, jos olen väärässä?

Ei täs kummempaa antipatiaa. Huolissani hieman että hoitajat.net forumi leimautuu yhden vaaliliiton välineeksi. Miksiköhän muuten täällä ei muiden vaaliliittojen mainontaa näy huh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei täs kummempaa antipatiaa. Huolissani hieman että hoitajat.net forumi leimautuu yhden vaaliliiton välineeksi. Miksiköhän muuten täällä ei muiden vaaliliittojen mainontaa näy huh.gif

-Ehkä kaikki eivät kuitenkaan ole JLP:n jatkon takana?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei täs kummempaa antipatiaa. Huolissani hieman että hoitajat.net forumi leimautuu yhden vaaliliiton välineeksi.

Kaikilla on samanlainen mahdollisuus keskustella täällä, minä en voi sille mitään jos muut ryhmät eivät halua täällä keskustelua käydä. Se ei kuitenkaan oikeuta sinua agitoimaan jo olemassa olevaa keskustelua omien tarkoitusperiesi vuoksi. Ymmärrät järkevänä ihmisenä varmaan että taustasi tuntien toi on aika läpinäkyvää.

Miksiköhän muuten täällä ei muiden vaaliliittojen mainontaa näy huh.gif

Kysy muilta vaaliliitoilta. Mainospaikat on vapaasti kaupan, mainostilaa löytyy aina http://hoitajat.net/foorumi/mainonta.php
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Mainospaikat on kaupan, mainiostilaa löytyy aina http://hoitajat.net/foorumi/mainonta.php

Tarkoitin kyllä muuta "mainontaa" kuin mainospaikkoja. Ihmettelen siis ettei muut vaaliliitot näyttäydy forumilla.  Eihän siitä kovin kummoista keskustelua synny jos ja vain VV:t "keskustelee" keskenään. Ehkä se johtuu siitäkin, että jos joku sattuu olemaan erimieltä niin hänen motiivinsa välittömästi kyseenalaistetaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihmettelen siis ettei muut vaaliliitot näyttäydy forumilla.  Eihän siitä kovin kummoista keskustelua synny jos ja vain VV:t "keskustelee" keskenään.

Mä ihmettelen ihan samaa.

Ehkä se johtuu siitäkin, että jos joku sattuu olemaan erimieltä niin hänen motiivinsa välittömästi kyseenalaistetaan.

Hei, olisko Sinulla peiliin katsomisen paikka? Miksiköhän me nyt sun motiiveja kyseenalaistetaan?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt mieluri puhut lopultakin asiaa...

Miksiköhän muuten täällä ei muiden vaaliliittojen mainontaa näy

Olen samaa mieltä, että täälläkin olisi ihan kiva nähdä muidenkin ryhmien edustajien ajatuksia...

Ehkä se johtuu siitäkin, että jos joku sattuu olemaan erimieltä niin hänen motiivinsa välittömästi kyseenalaistetaan.

Noh, onneksi täällä on JHL:n edustaja puolustamassa muita ryhmiä, kuin muilla ei sinun mielestäsi riitä rohkeus:) Tästä tuleekin mieleen, paljonko ne muut ryhmät maksavat sinulle tästä heidän vaalityöstään?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

[Hei, olisko Sinulla peiliin katsomisen paikka?

Pelkästään minun peiliin katsomisella tämän forumin keskusteluilmapiiri ei korjaannu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

[Hei, olisko Sinulla peiliin katsomisen paikka?

Pelkästään minun peiliin katsomisella tämän forumin keskusteluilmapiiri ei korjaannu.

Näinpä, kukin meistä voikin vain vaikuttaa omalta osaltaan siihen. Jospa sinä fiksuna miehenä aloittaisit?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä muuten just kävin kahtomassa ja ihmettelin, että miksi minä, tehyläinen sitoutumaton edunvalvoja, provosoidun jonkun JHL: läisen vasemmisto propagandasta, jolla ei todellisuudessa ole mitään merkitystä tehyläisiin? Ei siis yksinkertaisesti mitään syytä.

Eli aloitin peiliin kahtomus kierroksen, muut perässä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jälleen näyttää keskustelufoorumeiden käyttäytymissäännöt unohtuneen eräiltä eli palautetaan mieliin vanhalla Kiravuon news-etiketin avulla mitä foorumeilla on sopivaa, mikä epäsopivaa ja milloin "kannattaa pitää turpansa kiinni...";

Älä häiritse muita

Rec.hunting on ryhmä jossa keskustellaan metsästyksestä. Jos olet itse vannoutunut metsästyksen vastustaja, _älä_ mene julistamaan ideaasi rec.huntingissa. Metsästäjillä on oikeus keskustella harrastuksestaan rauhassa. Sillä siisti. Ja metsästäjät pitäkööt turpansa kiinni rec.food.vegetarian-ryhmässä, jolleivat ole kasvissyöjiä.

Maailma on täynnä moralisteja, jotka yrittävät pakottaa muut ihmiset elämään heidän tavallaan. Useimmat heistä eivät ymmärrä moralisoinnillansa vain lisäävänsä vahinkoa. Jos haluat keskustella jonkin asian periaatteellisista oikeutuksista, mieti tarkkaan minne keskustelu sopii ja ota selvää ryhmän tarkoituksesta ensin. Useimmat ihmiset eivät halua keskustella viidettäkymmenettä yhdettätoista kertaa harrastuksensa tai uskontonsa oikeutuksesta.

http://www.kiravuo.net/etiketti/

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Tästä tuleekin mieleen, paljonko ne muut ryhmät maksavat sinulle tästä heidän vaalityöstään?

Hei Vapaa, olen pitänyt sinua suhteellisen fiksuna. En mitenkään jaksa uskoa että edellä oleva heittosi olisi tarkoitettu vakavissaan :)

Väittämä on vähintään yhtä hupaisa kuin se, että sinä olisit käynyt syksyllä tarkoituksella vaklaamassa Sitken toimintaa ennen VV:n ehdokkaaksi ryhtymistä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Huomenta mieluri...

Pyydän anteeksi tuota heittoani, se olisi sitä profosoitumista, eli onnistuit siinä, ainakin minun kohdalla...

Toiseksi en pitäisi itsenä vakoilijana, sillä olen kertonut syyn, miksi olin sitken mukana, mutta, kun "näkemys" ei miellyttänyt, siirryin siihen oikeaan. Heti, kun tein päätöksen asiasta, ilmoitin siitä sitken kavereille, jolloin he "poistivat" minut omasta tietotulvastaan. Jos olisin ollut piru, olisin voinut tietenkin jatkaa ns. kaksoisagentina, mutta minusta se ei ole reilua ketään kohtaa ja se ei kuulu minun periaatteisiin.

Tuon asian voinee sitkeläiset vahvistaa, jos haluavat..

Ja, jos epäillään ns. nimimerkin takana olemista, niin nimeni ompi Juha Honkakoski ja työpaikkana PPSHP / OYS, niin asia on selvä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...