Jump to content
MAINOS

Ehdokaslistat ja ehdokkaiden määrä


OldOne

Recommended Posts

Tänään varmistui ryhmämme ehdokkaiden lopullinen määrä. Alustavien tietojen mukaan Vapaat Vaikuttajat sai kokoon 66 valtuustoehdokasta ja liittokokousehdokkaita 81. Nousu on huima kun vertaa edellisen kertaan jolloin olimme ensimmäistä kertaa mukana, silloin luvut oli 21+21. Ei samaan toki päästy kuin valtapuolueiden ryhmät, mutta tämä on erittäin lupaava suunta tulevaisuutta ajatellen. Hienoa!

Onnittelut kaikille ryhmämme mukaan lähteneille, tarvitsee oikeasti olla vahva ihminen että uskaltaa lähteä rohkeasti muuttamaan tehyläistä toimintakulttuuria uusille urille, varsinkin kun on hyvin tiedossa että vanhat pelimiehet ei tätä ihan purematta sulata. Kuraa sataa välillä niskaan aika rankastikkin, ei se mitään, antaa kuran roiskua, pannaan sadetakkia päälle ja kuljetaan vaan rohkeasti uutta ja avointa tietä eteenpäin. Nyt on oikeasti vaihtoehto jota äänestää. Hyvä VV:t, olette hienoa porukkaa!!  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: mielenterveystyöntekij

Olisiko siinä ideaa, että tänne koottaisin kaikkien liittokokous- ja valtuustovaaliehdokkaat listaksi jahka ne julkistetaan? :D

Hyvä idea!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olisiko siinä ideaa, että tänne koottaisin kaikkien liittokokous- ja valtuustovaaliehdokkaat listaksi jahka ne julkistetaan? :D

Ilman muuta, haluisikko sää idean isänä koota listan? :D
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ehdokkaita on muistini mukaan 251 liittokokoukseen ja 133 Valtuustovaaliin. Sivut teki kaveri joka tekee työkseen verkkomainonnan suunnittelua, ja kyllä mäkin pikkaisen osallistuin, mut ihan vaan vähäsen.

Live Healthy Die Anyway

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin no tosta luvusta puuttuu ruotsinkieliset mä en niitä laskenu siihen enkä mä ihan tarkkaan muista paljonko niitä oli. Eli sen kun lisää siihen niin sitten on oikea summa.

Niin ja tuo lukuhan voi muuttua vielä keskusvaalilautakunnassa, ja voi olla että joitakin papereita on mennyt suoraan Tehyyn, eli satavarman luvun osaa sanoa Kesusvaalilautakunnan jälkeen.

Live Healthy Die Anyway

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuosta löytyy linkki Arvo Ammattitaidolle ryhmän sivuille jotka tänään on saatu auki

http://www.arvoammattitaidolle.fi/

Tuolla lukee:

Yhdistykseen varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä jokainen joka on Tehy ry:n jäsen ja joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt.
Jos nyt joku palavasti haluaa teidän yhdistyksen jäseneksi, tuolla ei o mitään infoa miten liitytään (ei, en ole liittymässä) eikä sääntöjä mitä hyväksyä. Onko semmosia tulossa?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oikeesti on hienot, onko ne jonkun mainostoimiston väsäämät? Smeichel?

Lähdekoodista löytyy www.kotisivukone.fi. Joko siis joku aktiivi itse käyttänyt kotisivukoneen sapluunoita tai sitten mainostoimisto.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noh, jos noin halvalla pääsee piireihin, niin voisihan sitä vaikka laittaa harkintaa;)

Noh, ei vaitiskaan... Otetaan ne tuopit sitten ihan muuten vaan toukokuussa ja sitten vielä liittareissa, jos sinne asti pääsemme:)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oikeesti on hienot, onko ne jonkun mainostoimiston väsäämät? Smeichel?

Lähdekoodista löytyy www.kotisivukone.fi. Joko siis joku aktiivi itse käyttänyt kotisivukoneen sapluunoita tai sitten mainostoimisto.

Joo ei kyl todella o mikään Kotisivukoneen peruspohja :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oikeesti on hienot, onko ne jonkun mainostoimiston väsäämät? Smeichel?

Lähdekoodista löytyy www.kotisivukone.fi. Joko siis joku aktiivi itse käyttänyt kotisivukoneen sapluunoita tai sitten mainostoimisto.

Joo ei kyl todella o mikään Kotisivukoneen peruspohja :)

Menee vahvasti OT. En tiedä kotisivukoneen cms-järjestelmistä. Jos olisi otettu kotisivukoneen CMS ja sitten itse tehty leiska.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oikeesti on hienot, onko ne jonkun mainostoimiston väsäämät? Smeichel?

Lähdekoodista löytyy www.kotisivukone.fi. Joko siis joku aktiivi itse käyttänyt kotisivukoneen sapluunoita tai sitten mainostoimisto.

Joo ei kyl todella o mikään Kotisivukoneen peruspohja :D

Menee vahvasti OT. En tiedä kotisivukoneen cms-järjestelmistä. Jos olisi otettu kotisivukoneen CMS ja sitten itse tehty leiska.

Näin todennäköisesti. Kyllä toi leiska näyttää ihan mainostoimiston tekemältä.  Tuskinpa tota Jaanan kuvaakaan on missään pukkarilla kotipokkarilla otettu. :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...