Jump to content
MAINOS

Kesätöihin britteihin?


kaisasissi

Recommended Posts

Hei!

Olen toisen vuoden sh-opiskelija Suomesta ja haaveena olisi lähteä kesäksi töihin britteihin. Lähinnä olen ajatellut vanhainkoteja ja kaupunkina Lontoo tietysti kiehtoo eniten, mutta en sulje muitakaan kaupunkeja pois. Tärkentä olisi päästä ulkomaille.. :)

Miten minun kannattaisi lähteä asiaa viemään eteenpäin, ottaakko ihan suoraan yhteyttä vanhainkoteihin vai onko jotain järjestöä, joka auttaisi hakemisessa?

Ja onko ajatus täysin mahdoton, ottavatko he britteihin yleensä ollenkaan opiskelijoita töihin? Ja varsinkin kun mahdollisuutta maassa vierailuun etukäteen ei todennäköisesti ole..

Olen kyllä kansainvälisen linjan opiskelija eli opinnot on kaikki englanniksi, joten en usko kielen tuottavan ongelmia edes ammattisanaston kohdalla..

Mitenkäs majoittuminen, jos nyt pääsen matkaan? Olen kuullut, että yliopistot vuokraavat kesäksi huoneita...?

Olisi kiva, jos joku jaksaisi vähän valottaa tätä hommaa, olisi niin ihana viettää kesä ulkomailla kokemuksia hankkimassa.. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Työkkärin sivuilta löytyy ainakin jonkin verran paikkoja joissa välittäjänä toimii Professional Connections OY

Itsellä ei mitään kokemusta saati tietoa firmasta tai ylipäätään ulkomailla työskentelystä, mutta ota yhteyttä sinnepäin niin varmasti jotain selviää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä en hirveän tyytyväinen loppupelissä ollut Profcon toimintaan, mutta siinä olen samaa mieltä että johonkin agencyyn kannattaa mieluummin olla yhteydessä kuin suoraan vanhainkoteihin. Noita vanhainkoteja on niin eri tasoisia.

Sairaaloilla ainakin on omia asuntoja hoitajilleen, varmaan myös isommilla vanhainkodeilla. Mutta asuntoasiakin hoituu parhaiten kun käytät agencyä.

Opiskelijoiden työllistymiseen en osaa sanoa mitään...  Saattaa olla vaikea saada paikkaa joka ottaa ulkomaalaisen hoitajan vain muutamaksi kuukaudeksi.