Jump to content
MAINOS

Töitä Oulusta..?


Satu

Recommended Posts

Nyt ollaan sitten valmis lähihoitaja.. Tällä hetkellä töissä päivystysosastolla täällä pk-seudulla ja tykkään kovasti, oppii paljon ja saa tehdä paljon joten jotain tuon suuntaista olis kiva Oulusta löytää kun kesäkuussa sinne muutetaan. Oulun konkarit, ehdotelkaapa potentiaalisia paikkoja? Entäs keikkafirmat, mitä toimii alueella?

- Satu

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Melkein samoilla linjoilla

Itse olen miespuolinen lähihoitajaopiskelija Oulusta ja näyttää siltä että olis tarve päästä työn ääreen opintojen ohella ja haluaisi tehdä töitä hoitoalalta.. En halua siwan kassalle koska siitä ei ole opinnoissa hyötyä =P. Aloitan Ensihoidon koulutusohjelma syksyllä, Nyt on menossa KUTU:n opinnot. Eniten kiinnostaisi juuri nämä Ensihoidon työt mutta tuskin niitä vielä pääsee tekemään, Joten sitten Mielenterveys ja päihdetyö kiinnostaa, Saa tosin ehdotella muitakin paikkoja. Sähköpostia vaan rohkeasti tulemaan =)

LISÄYS: Olen pistänyt Ppshp:n rekryyn pariinkin otteeseen mutta ei ole mitään kuulunut =(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä soitin suoraan parille osastonhoitajalle. Mielenkiintoinen kommentti heiltä oli kyllä että "käytäntömme on että uuden työntekijän kanssa tehdään 3 kk työsopimus." En mä mitään vakkarityötä heti alkuun olisi välttämäti halunnutkaan, mutta omituinen tuntuu tuo talon käytäntö olevan. Ilmankons PPSHP ei paljon avoimia työpaikkoja ilmoittele, ois niin noloa laittaa niihin tuo lause... Mut soittokierroksen perusteella siellä tuntuu töitä olevan. Eivät ihan samalla lailla kusseet hunajaa kuin täällä pks jos joku kysyy töitä, mutta melkein.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olitko anestesia klinikkaan yhteyksissä? Siellä on ylihoitajalla ainakin tapana tehdä juuri noin.

Mä soitin suoraan parille osastonhoitajalle.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin?

Osastonhoitajat tekevät, kuten ylihoitajat sanovat, sillä osastonhoitajat eivät tee yhtään sopparia. Meillä ylihoitajat ovat ns. nimittäviä viranhaltijoita...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näemmä aika hanakkaasti ottavat Oysiin töihin kun luvattiin puhelun perusteella jo alustavasti töitä ja juur sieltä mihin halusinki, aluksi kesäksi mikä kelpaa ihan hyvin mulle.

- Satu

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hienoa satu

Soititko osastolle suoraan vai rekryyn?.. Itsellä kiinnostaisi työskennellä mielenterveys ja päihdetyön puolella vaikka en ole sinne suuntautumassakaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Osastolle soittelin. "Piirillä" Peltolassa näyttäis olevan ainaki sairaanhoitajille töitä, varsinki miespuolisille. Kaveri tekee paljon keikkaa sillä puolella ja saa aikalailla valita millä osastolla töitä tekee vaikka opiskelija vielä onki, on haastavista osastoista kevyempiin osastoihin valinnanvaraa, se tekee rekryn kautta ja rekrystä näyttäis viestejä pukkaavan kännyyn sekä somaattiselle puolelle että tonne Mäntylään useita päivässä eli töitä riittää...

- Satu

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pelastuslaitoksen hommat kiinnostaisi

MUTTA

Ei näillä taidoillatietämyksillä sinne päästä ku Ensihoidon koulutusohjelma alkaa minulla syksyllä.. Muuten kyllä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...