Jump to content
MAINOS

Vuosiloman säästäminen ja äitiysloma


Texas

Recommended Posts

Olen jäämässä äitiyslomalle kesäkuun alussa. Esimies sanoi, että mun on pakko pitää 15 lomapäivää ennen tätä kesälomakaudella, joka alkaa siis toukokuussa. Kaikkia lomia mitä mulle nyt on kertynyt 28 pv:ää, en voi säästää kuulemma seuraavalle vuodelle. Pitääkö tämä paikkaansa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Toki on myös mahdollisuus, että laitat lomasi juuri ennen äitiysloman alkua, mutta juuri ennen lomaa jäät sairauslomalle, jolloin kesälomapäivät siirtyy hamaan tulevaisuuteen. Tällä alalla saa helposti sairauslomaa noilla viikoilla, jos vaan haluaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen kaupungin palveluksessa ja meillä on mahdollista jättää osa lomista säästövapaiksi. Työnantaja ei taida oikein tästä pitää, kun on sitten vaikea arvioida etukäteen lomia.

Säästövapaa systeemi on ollut jo vuosia käytössä. Sitten kun haluaa vapaat pitää, tehdään anomus.

Tämä ehkä koskee vain vakinaista henkilökuntaa, en tiedä.

"Kyllä on jännittävää elää,ajatteli Muumipeikko. Kaikki voi hetkessä kääntyä ylösalaisin-ilman mitään syytä."(Muumipappa ja meri)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Jäin vuonna 2007 äitiyslomalle toukokuun puolessa välissä, en pitänyt päivääkään kesälomia ennen sitä. en ollut edes laittanut loma toivetta toukokuulle (eikä oh sitä edes pyytänyt). ja jos olisinkin laittanut olisi ne jäänyt sairasloman alle.

Pidin vuonna 2008 pitkän kesäloman--2kk:ta-vuoden 2007 ja 2008 lomat putkeen. =) (palasin heti ä-loman jälkeen töihin ja neuvottelin lomista. Jos en olisi saanut lomia olisin hoitovapaalle- ja sen pitämistä eivät olisi voineet kieltää joten sen vuoksi myönsivät pitkän loman).

Työkaverini jäi ä-lomalle 2 viikkoa myöhemmin tuolloin. ei ole sen jälkeen pitänyt lomia, joten hänellä roikkuu nuo 28pv siellä lomaoikeuksissa edelleen. On nyt siis hoitovapaalla.

ja kaupungilla olen töissä..tai sieltä äitiyslomalla uudelleen.. ;-)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...