anis Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Onko kukaan työskennellyt/työskentelee täällä? Mitä olette pitäneet ja millaista työ on lähihoitajalla? Ilmeisesti aika tiukka ja haastava paikka?
Lääkärihoitaja Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Lähärille? Mielenkiintoista. Meillä täällä ainakin kaupungin "kioskilla" on vain sh:ta ja lekureita. muoks* siis vilpittömän mielenkiintoista Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!
anis Posted January 28, 2009 Author Posted January 28, 2009 No entinen opiskelutoverini ainakin on heittänyt siellä keikkaa ja hän on lähihoitaja niin ajattelin siitä että siellä olisi myös lähi-(tai mielenterveyshoitajia) töissä. Luultavasti siis sijaisuuksiin käy myös LH tai MSH? Vai olenko aivan hakusessa?
Lääkärihoitaja Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Kaupungin polilla ei ainakaan ole kuin psyk.sh, eikä heitäkään montaa. TYKS addiktiopolilla 723: Henkilökunta (12 henk.) apulaisylilääkäri 2 erikoislääkäriä (erikoistuvaa) ½ osastonhoitaja psykologi sosiaalityöntekijä 5 (6) sairaanhoitajaa osastosihteeri Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!
anis Posted January 28, 2009 Author Posted January 28, 2009 Nyt taidetaan puhua ihan eri klinikasta, tarkoitin itse HUSin OPRIa : )
Lääkärihoitaja Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Minä siis puhuin omasta kokemuksesta, etten koskaan ole nähnyt lähäriä noilla korvauspoleilla. Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!
noor- Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Kyl HUS:n oprilla on joo ollut mielureita töissä :) Yksi työkaverini oli siellä joskus ennen.
pocis Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 Mites diakonissalaitoksen paikat ? www.hdl.fi Meillä oli yksi opettaja joka töissä myös huumevieroituspaikassa, ja kyllä puhui että lähihoitajiakin siellä on. Puhui että lähihoitajatkin saavat antaa siellä lääkkeitä. tms. Miel.terv.päihdetyön suuntautumisesta on varmaan hyötyä ? 3 lapsen äiti
anis Posted February 12, 2009 Author Posted February 12, 2009 Jep, ite olin toista vuotta huumekatkaisuyksikössä töissä ja jakelin kyllä kaikkia lääkkeitä siellä. Muutenkin työ oli aivan samaa kuin mitä sairaanhoitajillakin. Lähihoitaja olen ja suuntautumisena mielenterveys-ja päihdetyö. Ja joo, Diakkarilla on kans lähäreitä noissa päihdepaikoissa töissä.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now