Jump to content

Opioidiriippuvuuspoliklinikka

Recommended Posts

Posted

Onko kukaan työskennellyt/työskentelee täällä? Mitä olette pitäneet ja millaista työ on lähihoitajalla? Ilmeisesti aika tiukka ja haastava paikka?

MAINOS
Posted

Lähärille? Mielenkiintoista. Meillä täällä ainakin kaupungin "kioskilla" on vain sh:ta ja lekureita.

muoks* siis vilpittömän mielenkiintoista

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Posted

No entinen opiskelutoverini ainakin on heittänyt siellä keikkaa ja hän on lähihoitaja niin ajattelin siitä että siellä olisi myös lähi-(tai mielenterveyshoitajia) töissä. Luultavasti siis sijaisuuksiin käy myös LH tai MSH? Vai olenko aivan hakusessa?

Posted

Kaupungin polilla ei ainakaan ole kuin psyk.sh, eikä heitäkään montaa.

TYKS addiktiopolilla 723:

Henkilökunta (12 henk.)

apulaisylilääkäri

2 erikoislääkäriä (erikoistuvaa)

½ osastonhoitaja

psykologi

sosiaalityöntekijä

5 (6) sairaanhoitajaa

osastosihteeri

Posted

Nyt taidetaan puhua ihan eri klinikasta, tarkoitin itse HUSin OPRIa : )

Posted

Minä siis puhuin omasta kokemuksesta, etten koskaan ole nähnyt lähäriä noilla korvauspoleilla.

• 2 weeks later...
Posted

Kyl HUS:n oprilla on joo ollut mielureita töissä :) Yksi työkaverini oli siellä joskus ennen.

Posted

Mites diakonissalaitoksen paikat ? www.hdl.fi

Meillä oli yksi opettaja joka töissä myös huumevieroituspaikassa, ja kyllä puhui että lähihoitajiakin siellä on. Puhui että lähihoitajatkin saavat antaa siellä lääkkeitä. tms.

Miel.terv.päihdetyön suuntautumisesta on varmaan hyötyä ?

3 lapsen äiti

Posted

Jep, ite olin toista vuotta huumekatkaisuyksikössä töissä ja jakelin kyllä kaikkia lääkkeitä siellä. Muutenkin työ oli aivan samaa kuin mitä sairaanhoitajillakin. Lähihoitaja olen ja suuntautumisena mielenterveys-ja päihdetyö. Ja joo, Diakkarilla on kans lähäreitä noissa päihdepaikoissa töissä.

MAINOS

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...